Temmuz 16, 2011
iş, aşk, vs..
Vazgeçme demiş mailinde.. Neyden vazgeçmeyeyim? ßeni düşürdüğün durumdan mı? Hayatım ßoyunca yaşamayacağımdan emin olduğum tek çıkmazı yaşattığından mı? Tek derdimiz kırmızı elßise mi sence? Paranoyalarım ve ßen ßöylesine çıkmazdayken nerede olduğunu sormalı mıyım? Sanmıyorum..

En çok kendime kızıyorum; her zamanki gißi.. İstediğin dünyada yaşayamayacağını ßile ßile sana ßuraya geçiş için izin verdiğimden ßelki.. ßelki farklı hayal ettiğimden.. ßelki.. Yine de; ßeklemiyordum ßu kadar korkak olmanı.. Her şeyi açığa vurmanı ve hissettiklerimi yok saymanı.. Gayet net, ßir rüyaydı ve uyandım ßen.. Yüzüne söyleyeceğim ßirkaç cümlem var sadece; ßilmeni istediğim..

Tüm ßu sıkıntının yanı sıra; işimle kopartıyorum tüm ßağlantımı dünyayla.. Topraktan gelen her güzelliğe ßiraz daha akıtıyorum içimdeki aşkı.. Daha çok.. Daha çok.. Ve daha çok.. Sanmıyorum.. ßaşka ßir şeyi düşünmemi ve odaklanmamı engelliyor çoğu zaman..

ßu iyi.
İş = aşk.
ßu; süper.
posted by Jaérn. @ 02:08  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..