Aralık 14, 2009
qidénLér vé kaLanLar.
Gözümün içine öyLe ßakmayacaktın doktor.. Ana cümLeyi geçtikten sonra sen, hastaneLerin o kimsesiz, siLik, çaresiz havası sindi içime, onu atmaya çaLı$ıyordum her nefeste. ßir sokağın ßa$ında ßuLduğumda kendimi, deniz güLümsedi gözümün içine ßaka ßaka. Ko$ar adım a$ağıda ßuLdum kendimi; sahiLde..
Oturdum ßir ßankta, saçLarımın uçmasını izLedim göLgemden. Ne kadar kısa hayat; hiç ßekLemezken, aniden ßitiyor oLmadık yerinde.. ßağıra ßağıra $arkı söyLesen de, göztepe'den ßa$Layıp aLsancak'a kadar yürüsen de geçmiyor
o kasvet,
o ßekLeyi$,
o korku..

Hani ağLamak geLir içinden ama akmaz ya$,
Hani çığLığın kaLır içinde, öLür yava$ yava$,
Hani gözLerin, hani gözLerin..
KağıtLara daLar, bombo$ bakar
Yazmak geLir içinden ama yazamazsın
UmursamazLık bir hastaLık gißi sarar kaLemini kurtuLamazsın

ve anLarsın…

ßedenin özgür kaLsa neye yarar?
Acıtır ruhunu içinde kaLanLar
Dönemezsin artık geriye,
Tek yön seçtiğin tüm yoLLar

Hani ansızın kaçar gidersin ßütün dostLardan,
Hani gün geLir, uzakLa$ırsın ßütün aynaLardan,
Hani gözLerin, hani gözLerin..
UzakLara daLar, suskun ßakar
İçinde kaLanLarı anLatamazsın
O suskunLuk ßir hastaLık gißi sarar vücudunu kurtuLamazsın

ve anLarsın..

- ÖLüm ßizi ßozmaz doktor, yeter ki geride kırık kaLp kaLmasın..

posted by Jaérn. @ 16:26  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..