Ocak 14, 2008
uzaktan ßakınız, kuruyemi$ atmayınız!
Ne istediğine karar veremeyen insanLardan oLmakLa oLmamak arasında gerçekten ßüyük ßir fark oLduğunu savunanLardan sayıLırım asLında. Sorunum $u ki; ne istediğiğini ßiLip, istediği $eyin ayrıntıLarında kayßoLma durumu ßendeki. Ve ßunun yanı sıra; sahip oLmayı ummaktan ßir süreLiğine vazgeçtiğim $eyler de mevcut..

Sadece ßir $eyLeri istemekLe de değiL, hissetmekLe de aLakaLı ßu durum.. $u araLar hiçßir $ey istemiyorum meseLa.. Gerçekten hiçßir $ey. Ne i$ ne a$k.. Maddiyat ßir yerde mecßuri de, duygusaLLıktan ßezmi$, kusmu$, tiksinir oLmu$um..

-Kahve?
+İstemiyorum.

-Ak$ama ßi$eyLer yapaLım?
+Hayır, sağoL.

-SeninLe konu$mam gerek..
+Sen ßa$La; ßen geLiyorum ßi teLefon edip..

-ÖzLedim seni..
+Neden?

-Tezi n'aptın?
+Sanane?!

-Önümüzdeki yıL ne yapmayı pLanLıyorsun ßunca i$in arasında?
+ALLAh ßüyük.

-O kim?
+Hangisi?!

-ßiraz kiLo aL.
+Niye?!

-Nereye gidiyorsun?
+Cehennemin dißine kadar yoLum yok mu, var sanıyordum?

-Hasta mısın, geçmi$ oLsun..
+OLur ya da oLmaz, önemLi mi?

-Seni seviyorum.
+Sevme ya sevme! Yeter!

Lütfen 3 metreden yakınıma soku$turmayın ßurnunuzu..
Ciddiyim.

YaLnız kaLmak istemediğinizde, herkes ortadan kayßoLur; adamakıLLı ßir kucak ßuLamazsınız sığınacak.. Kaçmaya çaLı$tığınızda; koLunuza ßacağınıza yapı$ır ßiriLeri.. Gidemezsiniz. İzin aLmanız gerekiyormu$ gißi ßir eda takınır; hayatınızın yeterince "kör-topaL" giden kısmına yorumLar yağdırmak suretiyLe "sağırLa$masını" da sağLarLar..
"Nedennnnnnn????" diye ßir çığLık patLar içinizde.
Duyar ve ya$arsınız.
Düz adam hayatınıza çörekLenir.
Kimseyi kırmak istemez ama diğer yandan kafasını gözünü dağıtmayı pLanLayaßiLirsiniz; ALLy McßeaL haLt etmi$tir yanınızda..
Hayatınıza girmi$ insanLarın son kuLLanma tarihini irdeLersiniz; 1 yıLı a$mamı$ oLanLar kaLaßiLirLer..



"Kendisini görmek isteyenLerin kafese yakLa$maması; kuruyemi$ atmaması, eLini koLunu hayatının herhangi ßir kö$esine sokmaya çaLı$maması duygusaL güvenLiğiniz için ßir numaraLı kuraLımızdır."
Yönetim !!


posted by Jaérn. @ 11:25  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..