Ocak 01, 2007
ßuNaLım rüzqarLarı..
Uzun zamandır ruhuma uğramayan ve kendisine kar$ı direncimi kayßettiğimi yeni farkettiğim ßir kasırgayLa uğra$maktayım son ßirkaç gündür, etkisini daha derinden hissetmeye ßa$Ladığım.. Saçma sapan konuLarLa uğra$maya, çevremdekiLeri ßunaLatmaya, hayatımdan insan eksiLtmeye ßa$LamamLa anLıyorum geneLde ßu ruh haLinin yine üzerime yapı$tığını.. Sorunun tam tersine çözümLer üretiyorum.. YaLnız oLduğunu dü$ünen ßir insan, eLinde kaLan son kaLeLeri de kendi eLLeriyLe yıkmamaLı oysa; değiL mi?
NormaL oLamadım zaten hiçßir zaman.. Gerçi oLmak gißi ßir derdim de oLmadı.. Sadece dost dedikLerim oLdu, dost ßiLe oLamadım. Kimse yok yanımda sanki; oLanLar, hep oLacağını ßiLdikLerim uzaktaLar.. $u an oturup saatLerce muhaßßet edeßiLeceğim ßiriLerinden ßahsediyorum, ßenden sıkıLmayacak oLan 5. gezegen $ahısLarından.. yok'Lar.

ßir yıL daha ßitmi$, ne garip. Pek farkedemedim oysa.. Umarım yeni yıL farkediLecek güzeLLikte oLur diye ßir diLek tuttum; eminim 5. gezegene uLa$amadan gama ı$ınLarına maruz kaLmı$tır.. SıkıLıyorum. ßütün gün ßu aptaL makinanın kar$ısında oturdum meseLa.. Tüm gün.. Dı$arı çıkmak istedim günün erken saatLerinde; yaLnız doLa$mak istemedi canım. Oysa ßöyLe değiLdi dedim kendi kendime.. Çok değiL 2 yıL önce; tek ßa$ıma dağıtaßiLirdim sokakLarı.. Daha önce hiç girmediğim ßir mekana girip tek ßa$ıma ßir ßira içeßiLirdim. İçimden geLmedi.

İçimden geLmeyi ßa$araßiLenLerLe orada sıkı$ıp kaLanLar kendi araLarında amansız ßir kıskançLığa tutuLmu$ durumda zaten.. KıskançLık.. ßugünLerde fazLasıyLa gösteriyorum ßu tepkiyi. Ve farkındayım; somut değiL; soyut nesneLere kıskançLığım.. Onun $usu ne güzeL, ßunun ßusu $öyLe diyecek kadar küçüLmedim henüz.. Ama kıskandığım çok fazLa $ey oLduğu konusu da ßir gerçek.. Uzun süreLi iLi$kiLeri kıskanıyorum meseLa.. ßirßirine onca zaman tahammüL edeßiLmi$ insanLarı.. ßen de edeßiLirim. Kar$ımdaki de edeßiLirse ve tahammüL etmemem için yaLvarmazsa taßi ki.

SaçmaLadığımın farkındayım. Saçma sapan ßir ruh haLindeyim.. Saçma sapan $eyLerLe uğra$mamdan anLıyorum saçma sapan ßir dönemde oLduğumu..

GoogLe; ßana güç ßuL!
posted by Jaérn. @ 23:38  
1 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..