Aralık 12, 2007
vé ßuqün'Lér'dé..
Karı$mı$ hayatımı nasıL ßir düzene koymam gerektiğine karar vermeLiyim.. Gereksiz hüzünLer, köprüden önceki son çıkı$ı kaçırmı$ ßa$LangıçLar, gözünüzün içine ßakarak atıLan sahte kahkahaLar.. ßenim adıma dü$ünüLen ve veriLen kararLar.. AnLayamadığım; en son ßenim haßerim oLuyor.. ßu ßir karar da oLsa ßöyLe, ßir sitem de..
ßir insanın ßa$ka ßir insanın zihnini okumaya çaLı$ması ne kadar mümkün ki? diyorum; cevap veren çıkmıyor.. Saçma çünkü; neyi ne zaman yaptığımı, neden* yaptığımı ßenden ßa$ka kim ßiLeßiLir ki? A$kın denkLemi oLur mu??

ßaLçık çamur gißi, ßir adım attık ve diz ßoyu çamura ßattık..
AnLayı$ göstermekten sıkıLdım ve çamurdan ho$Lanmıyorum; ßana göre değiL.
Devam ediniz.

HastaLanıyorum, koLumu kaLdıracak haLim,
"ßuram acıyor, gözüm yanıyor.." diye dert yanaßiLeceğim annem,
ßir taßak sıcak çorßa getirecek kankam, -o da ne demekse..-
Üzerimi açtığımda örtecek ßir sevgiLim** yok maLesef.


*ßazı nedenLerin nedenLeri yoktur!
**Neredesin, sinirLeniyorum!
posted by Jaérn. @ 16:17  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..