Ocak 22, 2010
diLék.
Nefes aLan hiçßir $ey için "ßenim oLsun!" demedim ßen, aksine kendi oLsun, akLına mantığına sahip oLsun.. Köpeğim için de ßöyLeydi ßu, arkada$Larım, dostLarım için de, sevgiLiLerim için de; "Yanımda oLsun." dedim sadece.. Kaçı gitti kaçı kaLdı onu da saymadım; istedikLerimi hayatımda tutmayı ßa$arıyorum ne de oLsa..
ßu gece, tapınak tapınak geziyorum, ßeynime kara suLar indi.. Sonunda durdum ßirinde, ßir sütunun aLtına kıvrıLdım. Seyre daLdım gökyüzünü, daLga sesLeri çınLadı kuLağımda. "ßir diLek hakkım oLsa.." diye geçti içimden, karar veremedim, vazgeçtim.
Geride ßıraktığım yıLdan ßir fiLm yaptım.
Tanrım!
Ne çok veda var orada.. UğurLarına mücadeLe etmediğimden değiL; mücadeLemi haketmedikLerinden "Ho$çakaL." dediğim ßinßir yüz.. Neyse ki yeni yıLımın iLk ayını tamamLarken ßen, gecenin ßu saatinde; evet, mücadeLemi sonuna kadar hakeden ßir $ey ßiLiyorum.
Tek diLek hakkım var ve kuLLanıyorum;
MesLeğimLe ya$ayıp öLmek istiyorum!
posted by Jaérn. @ 03:09  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..