Nisan 21, 2007
ahh Vincent..
OLmuyor ße Vincent, ßenim yoLLarım Amsterdam'a uLa$mıyor. Amsterdam.. GüzeL ßir hayaL ama uzak ya da ßen uzakLa$tırıyorum.. Yürümüyor i$te ßir $eyLer; yürür diye umuyorum; yürütemiyorum.. Kırık ßir ayna var eLLerimde, önce eLLerimden ßa$Lıyorum zaten kanamaya, dokunduğum yerLerde. Sonra kaLßim ve sonra ßedenim ßeLki.. Kanıyorum. Amaçsız ve sonuçsuzca kanıyorum. $izofren oLmak istiyorum; hayaL ettiğim dünyada ya$amak. ßu ßiLe fazLa görüLüyor inan.. HayaLLerim ßiLe yasakLanmı$ ßir dünya ßana. Ne yapmam gerek, Amsterdam ne tarafta kaLdı, geçtim mi, kaLdım mı inan ßiLmiyorum.. İçimdeki aynanın kırıkLarını temizLeyemiyorum ßir türLü; ne dersin Vincent; yüzümü herhangi ßir aynada göremememin seßeßi ßu mu?
posted by Jaérn. @ 23:32  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..