Temmuz 10, 2011
ßir hikaye.
Evet, hakikaten ßir fiLm şeridi gißi geçen anLar var..
Son 1 saatte oLduğu gißi..
FiLm şeridi gißi her şey..

Kızgınım, kızgınLığımdan daha çok kırgınım. Hayatımda kişiLiğimin korumasını kimseye neden ßırakmıyormuşum, ßir kez daha yaşadık ve gördük. TeLefonun ößür ucundan, kişiseL özgüvensizLiğiyLe hömküren ses? ßuna izin veren ve hatta ßeLki çanak tutan ruh? Ya da; sadece ßuna izin veren ßen? Evet evet, sonuç sadece ßu; ßen..

SafLık derecesinde pozitif oLaßiLdiğim anLar var ßenim, inandığım anLar.. İnanmayı unutan ßirinin ßocaLadığı anLar işte onLar.. Ne demişti? "Senin için kötü oLur!" ßenim için tam oLarak ne kötü oLur sence? diye sormak istedim.. Ya da; daha kötü ne oLaßiLir ki zaten..

ßoyundan ßüyük işLere soyunan, derin suLarda koşmaya çaLışan ßen değiLdim oysa; ßunu anLatamazdım. ßen kendi dünyamdaydım ve ßir şekiLde bu çerçeveye aLdığım insanLar tarafından zarar görmüştüm; kimin umurunda? Ve ßu kadar ßasit mi sahi? Ne zamandır hiç tanımadığım sesLer ßana geLeceğimLe iLgiLi komut verir oLdu?

ßiLdiğim şeyLerden ßekLediğim yaraLar ßunLar..
ßir çift sözüm var ki sahißine iLeteceğim; eLßet vakti geLir..
ßu da ßöyLe ßir hikayeydi taşLaşmama çanak tutan.

posted by Jaérn. @ 00:26  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..