Eylül 23, 2009
2o15'tén méktup.
ßak, nasıL da geçip gitti koca yıLLar ßize aLdırı$ etmeden.. Kurduğumuz hayaLLer ve yıLdızLarda tuttuğumuz diLekLer gerçek oLdu ßirer ßirer. Kuytuda kaLmı$ ßir kentten, a$kLarın $ehrine, oradan da ßir ßaLıkçı kasaßasına uzandı hayatım, o kadar zordu ki ruhuma susu$Ların, zorLamadım, anLatmadım. AnLatsam dinLer miydin ßiLmiyorum da esasen.

Son ßahar geLdi ardından, i$te o zaman açıLdı ßeLki de kanatLarım dünyaya, ufacık ßir kozadan. Döktüm yaprakLarımı yeni fiLizLer vermek uğruna, tahminimden kısa sürdü fiLizLenmem.. ßunca zamanın yanında üç-ße$ yıLın ne yükü oLacak ki ruha; eridi gitti güne$te ßırakıLmı$ ßuz misaLi..

Sınır diye ßir $ey yokmu$, o zaman öğrendim ßen. Dü$Lediğimin ötesine geçtiğimde gerçekten; hissettim.. ßir rüyaydı ßu memLeket.. Gördün mü; ßa$ardım. ßemßeyaz karLarın aLtında son yazı dü$ünüyorum $imdi kiLometreLerce uzaktan..

ßa$Ladığım yerde, yosun kokuLu ßaLıkçı kasaßamda hayaLLerimLeydim, ingiLiz ßurnunda; eLimde ßiramLa. GüzeLLik diLedim ve hayaLLer kurdum hayata.. Daha en ßa$ında; eLinde ßavuLuyLa gördüğümde O'nu, gidi$Leri sevmi$tim içten içe, yeniden ßuLu$uLacağının ümidini ekmi$ti kaLßime sözLeri. ßiriktirdiğim onca anı, küçük kız çocukLarı gibi örüyor zamanın saçLarını zihnimde. NasıL da gözLerim doLmu$tu giderken; göstermedim. Her yaz tazeLeniyor ne de oLsa ßu senfoni..

KuLakLarımı kapatmadım hiçßir zaman, anLattıLar onu, ßunu, $unu; dinLedim. ÜzüLdüm adına, sevindim de ßazı ßazı. Dü$Lediğin hayatın neresinde oLduğunu ßiLemiyorum Lakin, iyi ve mutLu oLduğunu umdum yine de. Sandığın kadar kötü değiLdi kaLßim, ßiLemedin.

Senin ve Onun gißi, diğerLeri gißi, o kadar çok insana dokundu ki gözLerim, sözLerim.. Hiçßirinizi saymadım, çeteLe tutmadım. ßunca yıLdan sonra ßu mektußu sana neden yazdım, onu da pek anLamadım.



o5.o1.15
Stuttqart
posted by Jaérn. @ 22:18  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..