Aralık 17, 2006
ki$iseL proßLem'Ler..
Ki$iseL ßir proßLemin eseri gözya$Larım.. Çocukça ve üstesinden geLemediğim ßir proßLemin.. SenLe ya da üçüncü $ahısLarLa aLakası yok.. ßeLki ße$inci $ahısLar.. Evet onLarın yüzünden.. ßiraz hava deği$imi iyi geLecek ßiLiyorum, ama geçmiyor ßir türLü günLer.. Cuma hiç geLmiyor.. En azından ßana geLeceğine dair en ufak ßir i$aret vermiyor ßu araLar.. DarLanıyorum..
Kafamın içinde aßuk denkLemLer kuruyorum, zaten matematikten anLamıyorum, ki denkLemLerin sonucu da yok.. SomutLa$tırmaya çaLı$tığım tüm i$LemLerde eLimde kaLan ßir avuç sıkıntı oLuyor.
Cuma ßir türLü geLmiyor.. Gitsem istiyorum. UzakLa$sam ßiraz, kafamı toparLasam, mutLu oLsam..
Ama dedim ya; Lanet cuma, ßir türLü geLmiyor..

KiiseL ßir proßLem cumayı ßekLeyi$im. Sanırım sadece ßeni iLgiLendiriyor..

--> Ki$isel denklemLerim ve proßLemLerimLe ßa$ ßa$ayım, rahatsız etmeyiniz..
posted by Jaérn. @ 18:03  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..