Ocak 09, 2011
sitém-i éfkar.
SayfaLarca kusmak istiyorum hisettikLerimi, ne varsa ayak ucumdan ßoğazıma kadar ßedenime fazLa, hepsini sermek gözLerinin önüne.. ßakamayacağını ßiLiyorum oysa, cesaret sondan ekLemeLi ßir diL değiL ruhta.
Yoksa yok, ötesi, gerisi, ßerisi hiç yok..
ßen!
Evet evet, ßen.
Çoktan seçmeLi ßir sınavın ortasında, yanLı$ sorunun en yanLı$ $ıkkını seçmeyi ßa$armı$ken ßir kez daha, kaßusLarımı dikiyorum geceLeri ßa$ucuma; nößete.. Sancıyor ve kanıyor dü$ünceLerim. KirLi ßir oyunun en kötü karakteriyLe ßurun ßuruna geLmek karanLık ßir suda..
Tanrım..
ßir sınav mı ßu?
Yasını tutup madaLyamı asıyorum diğer hepsinin de ßirßirinin aynı oLduğu o duvara.
GözLerimin ßozukLuğundan mıdır nedir, herkesi farkLı görüyorum ßen oysa, sonuçta ßir diğerinin kopyası oLsa da.. ÇığLıkLar yükseLecekken ses teLLerimden öteye, ßir ßüyük devriLiyor ayakLarımın dißine. Sitem, efkar ve ßen oturup içiyoruz gözya$Larını hayatın. EfkarLa sitem ßirßirine kırgın.
Ve ßitiyor..
ßiraz ßuruk, ßiraz zoraki eL saLLıyorLar ßir yeLkenLi edasıyLa oLay mahaLLinden uzakLa$ırken ßen.
ßen efkara sitemLi,
Sitem ßana dost,
YeLkenLi artık ufukta ßiLe yok..
posted by Jaérn. @ 17:30  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..