Şubat 11, 2011
farkét !!
Nefes aLmak her geçen gün daha ßüyük sancıLar doğuruyor insana. SürekLi yeni ßir $eyLerLe kar$ıLa$ıyor ve hazmetmeye çaLı$ıyorsunuz.. ßen de yapıyorum eLßet. Sancı çekiyorum ßunu yaparken, siz ruhsuz ßedenLere inat. Çünkü ya$ıyorum ve ya$Lanıyorum..

Ruhani ßoyutLar, teLepatik iLeti$imin mümküniyeti, ruhsaL geLi$im ve ßenim değimimLe a$ı$ım.. SürekLi görünmez eLLer tarafından yoğuruLmak gißi.. YoğuruLdukça acımak gißi i$te o sancı.

ßir referans noktası ßırakıp hayatın üzücü, gerçekten yürek kanırtıcı ßir noktasına, devamında geLenLeri orantıLamak sonra o noktaya.. Yeni garipLikLere aLı$maya çaLı$mak sonra, en ßa$tan.. Referans noktaLarımı öLümLere ßırakıyorum ve her yeni kayßım, acıtarak, kanırtarak, ağLatarak ama en doğru ßiçimde, ßeynime kazıyarak öğretiyor ruhsaL geLi$imin ßir sonraki adımını.

{ßunu yapamayacak kadar ßiLinçsiz, konum sahibi kan emiciLere değinmiyorum. Değinmek istemiyorum çünkü sayfaLarca küfredecek ne dermanım ne de o kadar güçLü ßir sinir sistemim var.. ßen ßiraz daha insani oLaßiLenLeri, ßenim ve ßizim gißiLeri ßaz aLıyorum. }

Referans noktamdan ßugüne aynı düzLemde ßir çizgiyLe uLa$tım sadece ßirkaç saat önce. ßir öLüm; ardında ne sakLıyor öLmeden ßiLemeyeceğimiz gerçeği hakkında daha sonra dü$ünseL girdapLara girmeyi pLanLayıp o kısmı atLıyorum. AnLatmak istediğim ya$adığım farkındaLık..

Sevdiğinz ßir i$, ßir a$k, ßir aiLe. NormaL taßir ediLeßiLecek insanLarın hayattan ßekLemesi muhtemeL, temeL 3 ruhani tatmin unsuru. ßu konuda hemfikir oLduğumuzu kendimden ßiLmekLe ßeraßer, her gün çantamıza ya da arka ceßimize cüzdanımızLa ßirLikte yerLe$tirdiğimiz görünmez ßir detay; öLüm.

GörünmezLiğinden midir ßiLmiyorum, hiçßirimizin akLına geLmeyecek, hayatın ßir $eyLer öğretirken ya$attığı acının göLgesinde kaLdığını ama hep orada oLduğunu farkedemeyecek kadar körüz.. Yapay acıLarda kıvranıp gerçekten acı verecek oLanLarı ßiLinçsizce dı$Lıyoruz.

Oturdum ve ßir kağıda hayatta gerçekten üzüLdüğümü
dü$ündüğüm anLarı yazdım ßirer ßirer.. AnneanneLerimizin terimiyLe "akLımın ermeye ßa$Ladığı ya$Lardan" itißeren ne varsa hatırLayaßiLdiğim..

Öğretmenim ßeni azarLadı.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
AnnemLe kavga ettim.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
SevgiLimden ayrıLdım.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
HaLamı kayßettim. !!
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßir dostumun asLında dostum oLmadığını öğrendim.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
Annemi çok üzdüm.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßir sokak çocuğunu sigara içerken gördüm.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
Joseph'i kayßettim. !!
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
Kazıdan ayrıLdım.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
SevgiLimden ayrıLdım.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
Ne oLduğunu ßiLe anLayamadan ağız doLusu hakaret i$ittim.
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
ßLa ßLa ßLa..
Arap kızı'nı kaybettim. !!

O kadar çok kamufLaj sancı var ki ßu Listede, ßir çoğu ßLa ßLa ßLa.. Gerçekten acıtan, kanırtan, içeride ßir yerLerde oturan tek $ey öLüm acısı. ßoyut deği$tirmenin, özLemenin, aLgıLarın tıkanmasının, seviLenin nasıL oLduğunu ßiLememenin sancısı. Geri kaLan her $ey teLafi ediLeßiLir, yok sayıLaßiLir, yeniLeriyLe eski haLe getiriLeßiLir.. Nefes aLınan süre içinde aLı$mak ve ßu yapay sancıLarLa sava$mak hayatın öğretme metodu ßence. AsıL acıya a$inaLığı arttıraßiLmek için.

SiLkindim ve kendime geLdim. FarkındaLık, ruhu ßir anda gökyüzüne yükseLiyormu$casına hafifLeten ßir $eymi$, ke$fettim. ßırakın saçma sapan ßahaneLer yaratıp göz ya$Larınızı gezdirmeyi. Nefes aLıyorsak, her $ey {$imdiLik..} yoLunda, uğurLayan değiLsek acı {$imdiLik..} uzakta demektir..
posted by Jaérn. @ 04:26  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..