Ağustos 16, 2006
ßu saßah..

Uyuyamıyorum!
İçim rahat değiLken, sigara içemiyorken, o Lanet teLefon saçma sapan ßi $ekiLde kapanmı$ken uyumayı ßa$aramıyorum.. Artık gün ağarsa da markete gitsem.. ßa$ım çatLayacak gibi ağrıyor..
'ßir $ey demedim desem?!'
cümLesi ßiLmem kaçıncı kez yankıLanıyor ßeynimde, tüm sinir uçLarıma dokunup geçiyor.
ßazen ßiraz fazLa da oLsa; anLayı$ı hakettiğimi dü$ünüyorum; seçimLerime ve düzenLi düzensizLiğime kar$ı.. En azından nadir dönemLerde.. SinirLiyim ve eLimden geLdiğince seni ßu sinirden uzak tutmaya çaLı$ıyorum.. Üstüne üstüne geLmesen, ßiraz aLttan aLsan oLmaz değiL mi?!
Saat neredeyse saßahın 6'sı, ve ßen ßir yudum uykuyLa ßir nefes sigaraya hasretim.
SinirLiyim.
Ve ayrıca;
ßiri ßeynimde çınLayan $u Lanet cümLenin sesini kısaßiLir mi!


posted by Jaérn. @ 05:42  
1 Comments:
  • At 16 Ağustos, 2006 06:47, Blogger Jaérn. said…

    -Sanırım ßende migren var..
    -uyumak istiyorum ama ßeceremiyorum.
    -Sigara içmem Lazım artık, ßa$ım çok fena ağrıyor..
    -Saat neredeyse saahın 7'si, ßen haLa ßuradayım;
    Te$ekkürLer!

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..