Ocak 12, 2011
2o15'tén ßir qün.
Kafamı masanın üzerindeki avrupa haritasından, Dr. woLters'ın eLime tutu$turduğu maLzeme, çizimLer, ßir yığın kitap ve ßenzer veriLeri inceLemek için ziyaret etmem gereken müzeLerin sıraLamasını yaptığım gezi pLanının arasından çıkarttığımda farkettiğim tek $eyin saatLerdir su içmediğim oLu$u sinirLerimi ßiraz geriyor.

FiLmLerde meseLa, adam ya da kadın üzerinde hararetLe çaLı$tığı materyaL hakkında pek fikir edinememekLe ßirLikte, masadan kaLkar, ve ßingo! ßir anda dönüp o nesneye karizmatik ßir ßakı$ atar, her $eyi çözmü$tür! Peki ßende neden oLmuyor?! SevgiLi profesörüme gidip "ßu maLzeme hataLı, kendini eLe vermiyor" gibi ßir açıkLama yapsam ve ßunu sinema tarihiyLe destekLesem i$e yarar mı acaßa?

Avusturya, itaLya, ßuLgaristan ve yunanistan'a giri$ yapmam, akaßinde üLkeme dönmem ve hatta ordan iran'a geçmem gerek. Tüm ßu ara$tırmanın maLiyetLi oLacağını ßiLdirmem, ßiLetLer, vizeLer, konakLama ve yiyecek için ne kadar ödenek çıkarmaLarı gerektiğini raporLamam gerek.. Tüm ßu ßuhranın içinde, tam o an, sigarayı ßıraktığım için çok aptaL oLduğumu dü$ünmem ve ßa$Lamak için çok geç kaLdığımı farketmem de caßası.. $imdi ßen, ßu karma$ık denkLemin içinde çırpınıyorum ve çok az zamanım kaLdı diye, 4 yıLdır eLimi sürmediğim o Lanete yeniden mi ßuLa$acağım yani? Sanırım sevgiLi panzerfaust sırf ßu yüzden ßana çemkireßiLir. Ah, evet.. NasıL da unuttum.. Sanırım arayıp sofya'ya yoLumun dü$eceğini haßer versem iyi oLacak..


Cep teLefonu---ajanda--yapıLacakLar
-->Panzerfaust'u ara.

Artık ßir ßardak su aLaßiLir miyim Lütfen!
Oturma organımLa çaLı$ma sandaLyemin ßirßirLerine yapı$tıkLarı ßu ağır geceLerde evin içinde ßiriLerinin oLmasını ve sesLendiğimde annem edasıyLa ßana yiyecek, içecek ßir $eyLer getirmesini o kadar isterdim ki. ßarney'nin o çok ßiLmi$ eğitmeniyLe geçirdiği zamana, daha da kötüsü o adama kaptırdığım paraya gerçekten acıyorum. Su getirmeyi ßiLe öğretmedi ama "ßen ßu civardaki en iyi köpek eğitmeniyim ßayan." diye caka satmaktan geri durmadı sağoLsun.

Tüm ßunLarın yanı sıra, yakLa$ık iki haftadır herhangi ßir sinyaL yoLLayaßiLdiğimden emin değiLim, hava inanıLmaz kötü, sanırım artık ßir antenim ßiLe yok.. Cızırtıdan ßa$ka ßir $ey duyamıyorum.. ßir ara çatıya çıksam iyi oLacak.

Masama geri dönüp i$ime yaramayan her $eyi yerLerine kaLdırmaya koyuLuyorum. ßarney her zamanki gißi ßen evi topLarken adım adım ßeni takip ediyor, ßiraz özür diLer, ßiraz da "ßen ßurdayım, dağıtan sensin." der gißi.. Tüm fazLaLıkLarı toparLadıktan sonra yerime geçiyorum. GözLükLerimi ßir emniyet kemerini takıyormu$ gißi davranarak takıyorum. Kendi kendime güLüyorum ve raporumu veriyorum;

Uçu$a hazır!
posted by Jaérn. @ 01:43  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..