Temmuz 12, 2010
ßén sadécé..
ßen..
Sadece..
Sadece söyLüyorum hayatımın tüm yanLı$arını kendime. Tek tek açıyorum tozLu sayfaLarımın onuLmaz yaraLarındaki eski çaput parçaLarını; hava aLsınLar diye.. Artık iyi oLsunLar istiyorum kaßuk ßağLadıkLarına inandığım ama kanayı$arının sıcakLığını hissettiğim yaraLarımın..
Kaçıyorum..
ßen..
Sadece..
Sadece kaçıyorum ıssız ßir kö$eye, tüm ßu yüzLe$mede ßir ßa$ma oLayım diye.. GünLerdir içip içip kaLßime söyLediğim cümLeLer duyuLmasın diye..
Yapıyorum..
ßen..
Sadece..
Sadece yapmam gerekeni yapıyorum geride kaLanLara dair. Hayatımı sıyırıp aLıyorum miras ßıraktıkLarı kanLı anıLardan. ßenim oLanı aLıyorum ve gerisini savuruyorum ßu yarımadanın dört ßir yanına.. Kendimi kurtarırken harcadığım insanLarı dü$necek kadar iLgiLi değiLim çevremLe, kusura ßakmayın..
ßen..
Sadece..
Arınıyorum..
posted by Jaérn. @ 19:12  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..