Temmuz 03, 2007
iNsaNıM, kukLa déğiL.

YazıLarımdaki ki$i oLmadığımdan emin misin? SeçtikLerime öyLe değiLim evet; hayatımdaki seçiLmi$Leri* önemsiyorum, dü$ünüyorum, onLara dair pi$manLıkLar duyuyorum.. İnsanım. Yeri geLdiğinde korkup üzüLeßiLiyorum. SiLik yazıLar diğer sayfada, umursamadakLarım.. OnLara kar$ı, sana ve senin sayfanda adı yazanLara oLduğum kadar sert değiLim.. İnsanım, en azından oLmaya çaLı$ıyorum.
EdepLi ya da edepsiz, zeki ya da aptaL, serseri ya da müLayim, saygıLı ya da saygısız diye ßir sınırLandırmam yok; yerine göre hepsiyim..
Hissettiğimden de daha fazLası değiL, yaptıkLarımdan da.. Kar$ında duran, duracak oLan ßenden ßa$kası değiL, senin yaratmaya çaLı$tığın ßir kukLa hiç değiL.

Sevginin ßöyLe ßir ßedeLi yok, ßiLiyorum, öğreneceksin.. Öğrenmek kuru sözLe oLmuyor ße dostum, öğretiLmiyor. Ya$amak gerekiyor gerçekten ßiLmek için. Ya$ıyorum. Evet dü$üp kaLkıyorum, canımı yakıyorum ama o zaman en net açıyLa görüyorum..

Ne hissettiğini sor ßir kendine. Kar$ındaki aynı insan, aynan oLmu$ insan.. Yapmaya çaLı$tığın pi$meye ßa$Lamı$ çömLeği yeniden $ekiLLendirmeye çaLı$mak; i$e yaramayacağını ßiLe ßiLe..


ßiLmez misin ki akLım var ve her daim yanımda, ßa$ımda, ßa$ucumda..



*seçiLmi$ azınLık..
posted by Jaérn. @ 18:28  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..