Temmuz 31, 2007
QuerfLöte. // fLaMéNko?
ßir insan neden "öLmeden önce yapmak istediğim 25 $ey" diye ßir Liste hazırLar henüz ßiLemiyorum ama yaptım. Üstünden oLdukça zaman da geçti asLında, ßuraya maddeLerden ßirini kafaya fena haLde taktığım için yazıyorum.

QuerfLöte.
Sigara kuLLanmamdan doLayı oLdukça zorlanacağımın ßen farkındayım, hocam oLmaya niyetLenen kıvırcık saçLı hanım kız da..
Sesi, verdiği huzur, dinLerken ßiLe hissettirmeyi ßa$ardığı duyguLar göz önüne aLındığında "Öğrenmek için sigarayı ßırakaßiLirim." cümLesini kurduraßiLen e$siz aLete saygıLarımı sunarım.
Ekimde ßa$Lıyorum.

xxx

Peki ya fLamenko?
Dans pistLerinde, heLe ki kafam güzeLse kendime feci güveniyorum. KıvrakLık tamam, ayakLarıma da güvenirim yeri geLdiğinde, iyi ßir çaLı$madan sonra o da tamam ama eLLerim.. Tahminimce fLemenko için asLa yeterLi oLamayacakLar.. ßöyLe ßir pLanım da yok asLında; sadece gördüğüm ßir rüya.. RüyaLar ßazen saçma görüntüLerden ißaret kaLaßiLiyor.
ßırakaLım da ßu dansı üstadLarı yapsın..
posted by Jaérn. @ 14:07  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..