Mayıs 18, 2007
karı$ık.. // te$ekkürLer.. // S'o'Nsuz..
Serseri gißi görünüyor ve çoğu zaman öyLe ya$ıyor oLaßiLirim. AkLımdan geçen herhangi ßir $eyin, o anda oLacak oLması serseri oLu$umdan değiL; hayatı ıskaLama korkumdan kaynakLanıyor oysa.. Ve huzur arayı$ımdan. Yuvamdaki huzura oLan açLığımdan.. Korkunun ve acının ßeni ßesLeyi$i asLoLan, hataLarımın ağırLığı, aynı zamanda kazandırdıkLarı.

xxx

'Gözya$ı neden tuzLu?' demi$tin ßir defasında. Artık kendime dair ßir tezim var; sana ßüyük geLeßiLecek tarzda.. ßir tuz göLüyüm çünkü ßen, sadece suyum; genzi yakan.. TemizLeyen ve ßoğan..
Sen?
ßiLmiyorum..

xxx

ßunu ßiLmememin yanı sıra, geçen her saniyede ßiLdikLerime yeni ßir $eyLer ekLiyorum. MeseLa $u son ßir haftada hayatım ßoyunca güveneßiLeceğimden ßir kez daha emin oLduğum, utandığım ßiri var. Zor, çok zor ßir durumda yanıßa$ımda oLan, oLması gerekenLerden daha fazLa ve daha içten.. Te$ekkür ediyorum tüm kaLßimLe; doğru kararLardı sana dair veriLmi$ oLanLar.. Ve hataLarım; herkesten ve her $eyden önce kendime a$ık oLmam gerektiğini vurguLadı ßir kez daha..

xxx

İsminin anLamı o anLamı ßenLiğinde peki$tireßiLdiğin anLamına mı geLiyor?

Sanmıyorum.
S'o'Nsuz..
posted by Jaérn. @ 23:41  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..