Haziran 03, 2007
öz, sérséri vé çocuK..
Hep dar ßir araLıktan ßakma aLı$kanLığı ßana kimden miras kaLdı hatırLayamıyorum, hatırLamak da istemiyorum asLında.. Mirasımı herhangi ßir hak taLep etmeden devrettiğimi de ßeyan etmi$ ßuLunuyorum. Dört ana, dört ara oLmak üzere sekiz ayrı yönden açıyorum ruhumu hayata, yarına.. DokunuLmazLığını kaLdırıp, içinde ruh ßarındıramayan insanLara hediye diye sunduğum öz'ümü geri aLıyorum her ßirinden, oLmayan ruhLarı duymuyor.. ßu öz'ü ßedenime aktarıyorum, serseriLiğimLe karı$tırıp damarLarıma enjekte ediyorum ve yine 'ßen' oLuyorum..
ßu i$Lem dört ay sürecek, ßu dört ayda tüm ta$Lar yerine oturacak.. Sekiz yönden ßirini seçip yürümeye ßa$Layacağım ve ayakLarım kimsenin tahmin edemeyeceği ßir öLçüde ßüyümü$ oLacak, 'ßen'Liğimi ta$ımak için.
ßu arada küçük sürprizLere sevineceğim. Sonunu göremediğim enqiN ßir denizde, daLgaLarLa sevi$eceğim arsızca.. Kendi değerLerini avuçLarıma ßırakmaya cesaret edeßiLmi$ oLanLara* hakettikLeri değeri vereceğim eLimden geLdiğince.. İçimdeki serserinin çocuğunu sevmeLerine, o'na dokunmaLarına izin vereceğim.. Sevdiğim azınLık*, senden hiç ayrıLmayacağım..



*s'o'nsuz, papi, ßoß, nana, p.p., t-them.


posted by Jaérn. @ 23:00  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..