Ağustos 07, 2007
ahh ßoß..
ßoynum ağrıyor ßoß, ßiraz masaj hiç fena oLmazdı.. Saate ßakıyorum, tam tamına 13 saat 41 dakikadır ßu Lanet ßiLgisayarın ßa$ındayım -hadi senin hatrına 41 dakikasını orada ßurada geçirdim farzedeLim, 13 saat kaLır eLimizde-. Kah kucağıma aLıp saLona ta$ıyorum, kah ßi$eyLer atı$tırmak için mutfağa.. Ama $imdi, yatak odama onu götürmeyeceğim. Uyku istiyorum.. ßu gece de saßahLarsam yarın kurßağa gözünü andıran ßir çift gözLe uyanacağımdan eminim çünkü..
ßiLiyor musun ßoß, asıL sorun uyuyamamam.. Tamam, havLama yetenekLeri oLan canLıLar gißi çaLı$ıyorum ama ßıraksam da uykunun koLLarına atıLamıyorum.
Uyumak için yeni stratejiLer geLi$tirdim; ßoL ßoL hayaL kuruyorum meseLa; ßeLki de hiç yapmayacağım $eyLerin hayaLLerini. AnLatmıyorum ßoß, kimse ama hiç kimse hayaLLerimi tahmin edeßiLecek kadar yakın değiL zaten..
Hayat yine çok hızLı akmaya ßa$Ladı ßoß, iki ki$i, oLduğumuzdan fazLası oLan tek ßir ki$i oLmaya çaLı$ıyoruz gißime geLiyor. Gerçeğe dönü$mesi gereken hayaLLer var, anLıyorsun değiL mi?
Zaman ßoß, zaman Lazım hayatımdaki "her-$ey" için ki ßiLiyorsun; gün geLir devran döner, dosta dü$mana güLümser yine ßu dudakLar..
posted by Jaérn. @ 02:41  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..