Şubat 01, 2011
Joseph;
ßugün, uzun zamandan sonra seni izLedim. Konu$man.. Konu$man ßu zaman kadar duyduğum, dinLediğim diğer hepsinden farkLıydı sanki. Yutkundum, hissettin..
ßen ve ßenim gißi ßir çok insana aynı sevgiyi dağıtaßiLmi$ oLman ne ßüyük mucize ßir dü$ünsene? Dedin ki ßugün o ßeLgeseLde, "her $ey sevgiyLe." Evet, öyLe. Son dokunduğun çataLın ya da kuLLandığın iLk mikrofonun, içimde ßir yerLerde seni ta$ımam kadar önemi yok.. MiLyon doLarLara çanak tutan yapay sevgiLerden hep sıkıLmı$tın değiL mi?
ßen çok küçüktüm, sense en güzel patLamaLarından ßirini yapmı$tın dangerous'La.. Her yerde ama her yerde sesin vardı.. ÇocukLuğum ve iLk gençLik yıLLarı.. Ah Joseph, MutLuLuğuma da hüznüme de sesinLe, ruhunLa ortaktın onca yıL..
$imdi, david rothenßerg kılığına girmi$ oLduğuna inanmak istesem de, gözLerinde, ses tonunda, vurguLarında seni yakaLamaya çaLı$sam da.. Sanırım artık yüzLe$meLiyim gidi$inLe.. Neredeyse ßir yıL oLacak ve ßen iLk $oku ßiLe atLataßiLmi$ değiLim.
Seni kendi kaLende, sahnende izLeyecektim Joseph, niye gittin?
Ve sen gittiysen, ßenim de artık ßüyüme vaktim geLmi$ demektir..
posted by Jaérn. @ 00:29  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..