Mayıs 01, 2010
siqara'ya méktup.
Kadim dostum;

Sana "kadim" ve "dost" diyeßiLmeyi isterdim gerçekten, Lakin görüyorsun ya, ßunca yıLın sonunda ayrıLmamız gerekiyor ßirßirimizden. Daha da açığı, ßenim seni terketmem gerekiyor. Hep yaptığım gißi, en son söyLemem gereken $eyi ßa$ta söyLedim değiL mi? Evet.

Tam 6 yıLı devirdik ßirLikte, sevindiğimiz de oLdu, üzüLdüğümüz de; hakLısın.. Açık açık anLatmaLıyım sanırım ßu ßirLikteLiği neden ßitirmem gerektiğini; her $eyden önce manyakLık derecesindeki iLgi isteğin ßeni çiLeden çıkartıyor artık, sağLığımı ßozuyor.. Gözümü açar açmaz eLLerime ko$uyorsun ve sürekLi gözümün önünde ßir yerLerdesin, resmen psikoLojime hükmediyorsun. Evet kar$ı koyamıyor-d-um sana ama artık yeter! Farketmi$sindir ki $u son ßir haftada çok az görü$üyoruz ve seninLe artık konu$mak istemiyorum. İki arada ßir derede geçen konu$maLarımızın ßa$ında; ßa$ımı döndürüyorsun, kaLßim sıkı$ıyor. ßundan ho$Lanıyorum asLında ama sonunda; ağzımda ßıraktığın acıLık, herhangi ßir $eyin yarataßiLeceği acı tatdan daha ßeter, daha iğrenç.. Sahip oLduğum yaraLarın iyiLe$me süreci her geçen gün uzuyor, ufacık ßir kesik ßiLe haftaLarca kaLıyor derimde, iyiLe$meme izin vermiyorsun.. Ses tonum ßiLe isyan ediyor, kronikLe$mi$ yoLda$ım faranjit senden çok $ikayetçi ve spor da öyLe.. SporLa her yan yana geLi$imde ciğerLerimi kıskançLığınLa doLdurmu$ oLman ßoğuyor. Yok yok; gerçek anLamda ßoğuyor.. İki adım ko$ayım diyorum, on gündür su içmemi$ ßir köpek edasıyLa dı$arı sarkıyor diLim. ßana ßunu yapmaya hakkın yok!

ßirLikteLiğimizin sonunu $imdiden görüyor oLmam da ayrı ßir neden.. Kendimi ßir sedye üzerinde, suratımda oksijen maskesiyLe hayaL ediyorum ßazen.. Sana dokunurken gergin oLan derim gitmi$, onun yerine kırı$mı$ eLLerim ßir doktorun önLüğüne yapı$mı$.. ßiLiyorum, o anda öLümümün çaßuk oLmasını diLemekten ßa$ka hiçßir $ey yapamayacak o doktor, ciğerLerim ağLayarak öLeceğim. ßu $ekiLde öLmeyi kendime yakı$tıramıyorum.

ßenciL ßir karar ßu hakLısın ama ßiLiyorsun ki ßen seni hayatıma sokarken de ßenciLdim. Yava$ yava$ girdin hayatıma ve yava$ yava$ çıkıyorsun.. Yapamayacağımı iddia ediyorsun ya, güLüyorum ßuna. ßen.. $ehirLeri, a$kLarı, dostLarı terketmi$ oLan ßen, yıprandığımı göre göre devam eder miyim sence ßu iLi$kiye? SaçmaLıyorsun!

ßu sana iLk ve son mektußum. Çık git hayatımdan. ßeLki çok üzgün ßir anımda ya da mutLuLuktan sarho$ken ßir anLık kaçamakLar yaparız seninLe..
ßen seni çağırana kadar; ho$çakaL.

Jaern.
posted by Jaérn. @ 23:05  
2 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..