Haziran 02, 2010
kédi.
HissettikLerimi anLatmak konusunda, eLine iLk defa kaLem değen ßir çocuk kadar acemiyim, çizgiLerim eğri ßüğrü, kasLarım gergin.. ßir-iki adım yakınımdakiLer ßiLe zor duyuyor sessizLiğimi, içimde fırtınaLar patLıyor, Nuh Tufanı'nın tasviri gißi.. ßir anda ßurundan ßeyne hücum eden ve ßir çok $eyi hatırLatan saçma sapan ßir koku misaLi, tüm hayatımı hatırLatıyor ßugünLer..

KeLimeLer ßirßirinin aynı ve yetersiz.. ßir gitarın, ßir anda fırLayıp kopan teLi misaLi çarptı hayat yüzüme, neydi teLi tetikLeyen; anLamak anLatmaktan zor.. ßir anda soğuk suya atıLmı$ kor gißi de diyeßiLirdim, ßir korun o anda ne hissettiğini ßiLeßiLseydim eğer.. KökLü deği$ikLikLer yapmama neden oLan tüm oLayLardan ßiri, kar$ımda duruyor gerçekLer; hazmetmek zor.

Kusmak istiyorum, kinimi, midemi, içime oturup kaLan ta$ misaLi $eyi. ßir keLime, ßir cümLe, ßir hamLe çözeßiLecekken düğümü, sıkıyorum eLimdeki yumağı..

O yumak; sinsi, nankör, düzenßaz ßir kediyi, yeni ßir oyun için kapıma getirecek çünkü..
posted by Jaérn. @ 01:06  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..