Haziran 19, 2007
soNsuz = soMut
AnLataßiLMeyi seviyorum; "Evet sevgiLimdi, ßana i$ ßırakmadan kendi kendini sepetLedi, 3o ya$ında evLi ßarkLı ßi hatuna gitti, ee taßi ßen de tek geceLik hüznün ardından okkaLı ßi siktir çektim, İstanßuL'a attım kendimi.." diyeßiLiyorum mesela sana, çekinmiyorum. GerçekçiLik ßöyLe ßir $ey çünkü, a$kından öLüyorum, geßeriyorum, "amuda ßiLe kaLkarım senin için*" ayakLarı ßaya ßaya ßayat yani.. ßenim için ne yapaßiLeceğini ßiLiyorum, asLa daha fazLası değiL. Aynı $ekiLde senin için ne yapaßiLeeğimi ßiLiyorsun; daha fazLası değiL..
ßeLki de ßunun nedeni gördüğün $effafiyet; ne dersin? YaLan yok, hayatıma değip geçenLerin kaLdıramadıkLarı da ßu sanırım, neysem oyum. İyi veya kötü, ßu ßenim ßakı$ açımLa öLçüLeßiLecek ßir $ey, kendini nimetten sayanLarın örümcek ßeyinLeriyLe değiL..
Te$ekkür etmeLiyim, soyut ßir duyguyu göstermeyi ßa$ardığın için ßeLki, süprizLerin için ya da akLındaki doğruyu payLa$tığın için..
Etmiyorum.
Etmeyeceğim.
Sana, ßana hediye ettikLerini hediye edeceğim her zamanki gißi ve kim ßiLir, ßeLki de ßüyüyecek ßu çocuk ßizimLe..


*Hayatımın Lüzümsuz oLarak niteLendiriLen kısmında ßu gösteriyi ßana sunmu$ oLan "Lord of the $akLaßan"a te$ekkürLer.
posted by Jaérn. @ 23:38  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..