Ekim 10, 2010
ßamßa$ka ßir düzén.
"ßir yaza neLer sığdıraßiLirsin?" demi$tim kendime en ßa$ında.. Tahmin edeßiLeceğimden de güzeLLeri gerçekLe$ti..
SıkıntıLar terketti hayatımı, gökten kayan yıLdızLar gißi..
Avucumda sımsıkı tuttuğum dostLukLar ßiriktirdim her $eyden önce.. "I Love dance!" diye ßağırdım, güzeL üLkemin en güzeL kö$eLerinden ßirine sakLanmı$, o eskimi$, o ruhunu kayßetmemi$, o amacından $a$mı$ discoda :}
Avucumda, hayatımda kaLmayı zaten hiç kaketmemi$ oLanLarı gördüm sonra.. ßirer ßirer dü$tüLer ayakLarımın dißine. Ses çıkarmadım, sorguLamadım, "Güle güle." dedim sadece içimden.
Hayatımda iLk defa ßir spor daLıyLa uğra$tım. Kısa ßir süre de oLsa suyun üzerinde uçmanın keyfine dokundum. Windsurf.. Hayatımın yapıLacakLar Listesinde yazıyor adın..
Ve korkuLarım. YüzLe$tim ßir çoğuyLa. İki tekerLeğin pek de fena ßir $ey oLmadığını hatırLadım meseLa. Güvenmeyi denedim. Hep deniyorum, yanıLdıkLarım da oLuyor ama o kadar da oLacak değiL mi? Rüzgarın $iddetinden ya$Lar aktı gözLerimden, nefes aLamadım ßazen.. Ama saçLarımın uçu$una a$ıktım..
Hayatımın iLk av denemesine çıktım, yeni dostLukLarın temeLine ekip oLma oLgusunu koydum ßeLki de.. Herhangi ßir canLı vuramadık ama sabahın 5'ine kadar süren o macera her $eye değerdi.. AvLamaya çaLı$tığımız yaßan domuzuna ßirkaç gün sonra motorLa çarpmamızsa, ßence çok ironikti :}
Direksiyonuna geçtiğim motorLu ta$ıtLara yenisini ekLedim, ßir teknenin kaptanıydım gecenin zifiri karanLığında.. YıLdızLar sayamayacağım kadar çoktu, ßa$ım döndü gökyüzünde yüzerken gözLerim..
YıLdızLar demi$ken, her sahiLinden ayrı güzeL görünüyor gökyüzü o kasaßanın..

Ve sonuçta, anıLarımı sıkıca ßohçaLadım ve döndüm evime.. Tek tek, özenLe yerLe$tirdim hafızama ßohçamdan çıkanLarı. Cuma günü, ßamßa$ka ßir $ey oLdu $ehrimde. O anıLardan ßiri canLandı ve ßirkaç mükemmeL saatte kar$ımdaydı.. Çok keyifLi ßir sohßet ve yepyeni ufukLar getirdi ßana..
ßir kitap hediye etti ve ßeLki de hayatımın dönüm noktası oLacak ßu hamLesiyLe.
Okuduğunu ßiLiyorum, te$ekür ederim varLığın için.
Ve tüm evrene te$ekkür ediyorum ya$adığım her $ey için.
posted by Jaérn. @ 19:17  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..