Mart 08, 2008
unutkanLığın dağınıkLığı.
ßa$Layıp, cümLeLeri toparLayamayıp siLdiğim yazıLardan ßiri oLsun istemiyorum.. Ya da ya$amakta olduğum hayat, ßitirip en ßa$a döndüğüm ya$anmı$LıkLardan oLmasın.
Ne var ßiLiyor musun? UnutuLmaktan nefret ettiğim haLde ı$ık hızıyLa unutuyorum ßana acı vermi$ her $eyi.. ßu iyi ßir $ey mi ? Fikrim yok. Sadece ßir kare fotoğraf, dumanı ßol ßir sigara ya da üzerine hayaLLer in$a ediLmi$ ßir $ehirde ya$amakta oLduğumu hatırLamak; ü$ütüLmü$ mide gißi hazımsızLık hissini yerLe$tiriyor içime.. YükseLiyor göğsüme doğru ve oradan ßoğazıma.. Kusuyorum ikiyüzLüLüğününe, ikiyüzLüLüğünüze.. Sonra? Sonra güLüp geçiyorum her zamanki gißi; unutuyorum acının tadını..

HatırLamam da gerekmiyor zaten $u sıraLar; saLtanatı eksik prensesLer gißi ya$ıyorum.. ßir saLtanata kimin ihtiyacı olur ki LaikLik tartı$maLarının tavan yaptığı ßir üLkede, ki geLi$meLerden ho$nut değiLken ßen. ßöyLesi çok daha güzeL.

Konuyu dağıtmak mı istiyorum acaßa? Evet, kampüsteki i$i ßitmi$ tur organizasyonu masasını nasıl dağıttıysak aynen öyLe yapmak istiyorum esasen ama ßurada sağından soLundan tutup, parçaLayaßiLeceğim tanıtım posterLeri yok malesef.
Yırtacak kağıt parçaLarı oLmadıktan sonra ßir yazıyı dağıtmak nasıL eğLenceLi oLaßiLir ki?

Ha, unutmadan;
-Pazar ak$amı saat 7'de ...
-Tamaaammm.. Unutmam.
posted by Jaérn. @ 10:03  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..