Ağustos 15, 2006
zafér naraLarı(m)
KutLuyorum;
HakLı zaferimi, kazanıLmı$ hayatımı, mücadeLemi ve mutLuLuğumu..

Ve ßu defteri sonsuza kadar kapatmanın inanıLmaz ama gerçek huzurunu ya$ıyorum.. KuLağımda kıpır kıpır ßir müzik, hemen yanında vodka:} (Çağırmadığım, haßer vermediğim için üzgünüm, ama ßu ßenim zafer gecem..) ÇığLık atmak istiyorum, i$te demek istiyorum, i$te ßu kadardı ve ßitti.. Ömrümün sonuna kadar, ßenden çok uzakLara defoLup gitti.
Ta$ıdığım mutLuLuğun ağırLığını hissediyorum, dü$ürmekten korkuyorum. Ama ßiLiyorum o* yanımda oLacak ve mutLuLuğumu ta$ımama yardım edecek..
A$k sarho$u,
SağLık mayho$u,
İçki maduru
Ve
TatiL'zedeyim..

Hayatımda yoLunda gitmeyen her $eye rağmen;
MutLuyum :}
SağLıkLı ve huzurLu ßir ömre; sevdikLerimLe;
SeninLe:*
posted by Jaérn. @ 01:29  
1 Comments:
  • At 15 Ağustos, 2006 15:25, Blogger blacklebron said…

    2.bahar bu olsa gerek .. yeniden doğmak ...
    o halde ..
    iyiki doğdun mutlu ol senelerce
    sana boncuktan kuş yaptım nazar değmesin diye ..

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..