Ocak 19, 2010
paranoyak haLLér.
Kurdum,
Yazdım,
Çizdim,
SiLdim.

SesLer taciz etmekte kuLakLarımı,
Kaç yön varsa ßiLdiğin,
Hepsinden saLdırıyor ihtimaLLer.
YapıLacak çok i$im var,
Ko$acak çok yoLum,
Üzerinde çaLı$ıLacak çok projem..
Sahi; üzerinde ne var?
ßeyaz oLsa masum mu oLursun?
ßen siyah seviyorum, sürekLi suçLu muyum?
Çok fazLa hikaye var okumam ve çözümLemem gereken.
Çok fazLa hamLe var..
Satranç sevmem ßen ßiLiyorsun.
ßiLmiyor musun?
SöyLemedim mi acaßa ßunu sana?
HatırLamıyorum.
SöyLemediğim ne var diLimin ucunda ßa$ka?
DiLim, diLim diLim oLsa mutLu mu oLurdun yoksa?
Her $ey oLası, her $ey mümkün.
DeğiL de aynı zamanda.
Dı$arda sert esiyor rüzgar;
TeLevizyonda ßomßok programLar..
Yarın iki finaL;
ProgramLanmı$ davranı$Lar?
Kim uğruna?
Ne uğruna?
Uğuruna inandığın ßir gün var mı meseLa?

posted by Jaérn. @ 01:18  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..