Haziran 06, 2011
çocuk;
ßiten kaçıncıydı, eLimdeki kaçıncı kadeh, ayın kaçındayız ve kaç zaman oLdu sesini duymayaLı ya da eLim teLefona kaç kere uzandı seni aramak için.. Tüm ßunLar ßir yana.. Arasıra fotoğrafLarına ßakıyorum, yüzünü unutmayayım diye.. Kaç kere? Onu da saymadım..

KaLemLe çiziLmiş gibi yüzün vardı, masumLuğun ßeyaz tüLLeriyLe sarmaLanmış. Ay dede kirpikLerine hüzün düşürürdü, tek tek topLardım uyurken sen.. Kißirin ßurnundaydı hep, kaLßin ağzında.. Şehvet vardı dudakLarında, güLüşünde sadakat hatta. Huzur kokan saçLarını topLardım yüzünden, mırıLdanır ve sarıLırdın uyur uyanık.. ÖyLe ßir sarıLırdın ki, göğsünde kayßoLacağımı sanırdım hep. KaLßinin yakınLarında kayßoLmak ne güzeL oLurdu oysa..

Uyanmamak için hep ßiraz daha şımarırdın.. ßiraz daha ve ßiraz daha.. Kafanı gömdüğün yastığın aLtında ßir çift orman dışarı çıksın ve yüzüme ßaksın diye türLü türLü diL dökerdim. Hoşuna gittiğini de ßiLirdim, hoşuma gittiğini de..

ßir saßah.. YemyeşiL gözLerinden zehirLi cümLeLer aktı kaLßime.. Yerin kaßuğu kırıLdı, saçıLdı içinde ßüyümüş ve çoğaLmış tüm çiyanLar.. AcıttıLar ve zehirLediLer hatta. Tam da istediğin gißi ßir son.

Son.
posted by Jaérn. @ 02:03  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..