Ocak 08, 2010
péncérémdé $éhir ı$ıkLarı..
Dönüp doLa$ıp geLdiğim yoLLar, içinden geçtiğim a$kLar, kaLßinden vurduğum dostLukLar, öLdürdüğüm insanLar anısına ßu gecenin $arkıLarı.

ßir çınar ağacının kökLerini güçLendirmek için midir yaprakLarını dökü$ü?
YaprakLar sorunsuzca çekip giderLer onun gißi.
Ya da ßenim.
KaLacaksan hep ßurada,
Yaprak, daL, kök kimin umurunda?
ßir toz zerresinin havaya savruLması kadar koLay,
ßir dağı yerinden kaLdırmak kadar imkansız deği$tirmek ßunu.
Uçu$an keLimeLere yansımı$ suretin,
Suda gördüğüm suretim gißisin.
ßir kadeh kaLdırıyorum çevremi saran ßu ı$ığa,
Kı$ ortasındaki ßahar havasına,
AzaLıyor renkLer,
ßiLiyorum, siyah ve ßeyaz misaLi;
Sadece ikimiz kaLacağız sonunda ßu meydanda.
Dönüp doLa$tığım sokakLar $ahit.
ßir kadeh kaLdırıyorum güLümseyen $ansıma,
Dingin ve sınırsız ruhuna,
Sana..
Titrek sokak LamßaLarı gißi,
Sönmeye hazırLanıyor çevremdeki yaLanLar.
ßitmesini istemediğim dü$Lerimden ziyade,
ßitsin istiyorum tüm ßu karma$a.
Sava$Ların ßitmemesi gißi ßarı$Ların da sonu geLmez oysa.
ßir kar tanesinin refakatinde,
DaLıyorum pencereme vuran $ehir ı$ıkLarına..
posted by Jaérn. @ 23:14  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..