Kasım 17, 2006
patLaMa Noktası..
Saçma sapan geçen koca ßir günden sonra, fiLe çorapLarımın ve anneme kavu$acak oLmanın huzuru içindeyim nihayet.. ÖyLe sıkıLıyor ki içim, öyLesine yoruyor ki ya$adığımız her $ey ßeni.. GüzeL ßir söze, ßir ßakı$a, kısık sesLi konu$maLarımıza hasret kaLmak sanırım ßu.. Daha farkLı dü$ünmem hata mıydı, çok mu $ey ßekLedim senden, ya da ßen miyim sorunu ßu iLi$kinin? ßeni suçLadığın, saLdırdığın durumLarı, davranı$Ları sende görmem hata mı acaßa?! Sende gördükçe inatLa yapmaya devam etiğim..
Nefes aLamadığımı hissettim ßugün, ßoğuLduğumu, kontroL edemediğim ßir hayatım olduğunu.. FazLasıyLa rahatsızLık hissettim, özeL ßir nedeni yok. 'ßöyLe oLmamaLı..' dedim kendime, evet ßöyLe oLmamaLı.. Her dediğine evet diyen oLmamaLıyım, ßekLentiLerim de oLmaLı.. ßekLentiLerine cevap da vermeLiyim kendi sınırLarımda.. Senin gißi.. Nefes aLamıyorum.
Yapıp yapıp ßozduğumuz anLa$maLar ve ağzımızdan çıkan tüm kırıcı LafLar ßoğuyor ßenLiğimi, sen değiL..
Ne dü$ünmem gerektiğini, nasıl dü$ünmem gerektiğini kestiremiyorum sana dair ve deLirtiyor ßu ßeni.. ßiLmek yetmiyor ßiLiyorsun değiL mi?! ßeni sevdiğini ßiLiyorum örneğin, söyLemeni ßekLiyorum, seni aLdatmayacağımı ßiLiyorsun ama konu$mamam gerekiyor meseLa..
FazLa küçük $eyLere takıLdığımı farkediyorum $u an; tıpkı senin gißi.. Tıpkı senin internetten tanı$tığın ßiriyLe karde$ oLup ßenim dost ßiLe oLmamam gerektiği gißi.. İçim sıkıLıyor, ßoğuLuyorum.. Sanki hiçßir $eyi haketmiyormu$um gißi hissediyorum..

ßir ßiLsen akLımdan geçenLeri; ßugüne kadar söyLedikLerim, dü$ündükLerimin onda ßiri ßeLki.. SöyLemiyorum, ßiriktiriyorum.. PatLama noktasına kadar. Sen dü$ün istiyorum, akLını kuLLan, sonsuz ßir maden oLan zekan ßenimLe iLgiLi ßir konuda da i$e yarasın istiyorum.. ßeni tanımanı ve ßunu kendi kendine ßa$armanı istiyorum.. İstemekLe kaLıyorum, içime atıyorum, gün ße gün ßiriktiriyorum..

Ta ki; patLama noktasına kadar!
posted by Jaérn. @ 18:15  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..