Aralık 12, 2009
hayat-ım.
ßazı aLßümLer var artık dinLenmemesi gereken, okunmaması gereken yazıLar ve dü$ünüLmemesi gereken anıLar.. Hiçßir $ey değiL Lakin moLoko yakıyor canımı, hissettirdikLeri ßamßa$ka; hiçßir $eye ßenzemiyor..

Arkada$Lar arasında, fütursuzca eğLeniyorum evet. Co$uyorum, ü$üyorum ve güLüyorum anasını satayım.. Haddini a$mı$ insanLarın haLa ßuraLarda doLa$ması, üstüne ßir de ucuz yorumLarını ortaya döküyor oLması canımı sıkmıyor değiL, Lakin ßir gün, umuyorum ki açarLar gözLerini de kendiLeriyLe iLgiLi ßir kanıya varırLar.. Ne kadar değersiz, ki$iLiksiz ve ucuz oLdukLarının kanısına.. Neyse; konumuz ßu değiL; konumuz hatıraLarın soğukLuğu..

Kı$ ayLarını sevmeyen ßir ßünyeye ßu kadarı yeter de artar ßiLe. MoLoko'nun çaßaLamasına gerek yok gerçekten. ßu sesi ve yorumu, müziği ve duyguyu seviyorum. İnsanLarın gözden kaçırdığı, ßenimse her gün ya$adığım ßir gerçek var ki; kendimi herkesten ve her $eyden çok seviyorum. $izofrenik ya da değiL; kimseyi ßağLamayan ßir ßiçimde ya$ıyorum. Kendime ait ßir hayatım oLduğu için mutLuyum. Ara ara canım yansa da, en kayda değeri ßu.

-İyi geceLer hayatım.
-Tatlı rüyaLar sevgiLim.
posted by Jaérn. @ 03:15  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..