Haziran 02, 2007
aNLaMaMakta.ısrarcı.oLMayıNız.
ßaside indirgenmi$ hayatLar hepimizin avuçLarında unufak oLanLar.. Hepimiz ßir diğerimizin hayatını çekiLmez kıLmaya çaLı$ıyoruz ßeLki de ister istemez, doLayLı ya da direkt oLarak.. AnLayamadığımız ya da anLamaktan ısrarLa kaçtığımız $eyLer var tüm ßunLarın yanı sıra, iLki herhangi ßirinin, ßir ßa$kasına değer ßiçmek gißi ßir dert edinmediği meseLa.. $ahsen ßen; hayatımdaki ßeLLi ßa$Lı ki$iLer dı$ında (ki ßunLar ßeni kendi değerLeri konusunda ikna edeßiLmi$ azınLık..) kimsenin özünde nasıL ßir insan oLduğuyLa iLgiLenmiyorum. ßeni aLakadar etmiyor. Aynı $ekiLde değer faLan da ßekLemiyorum açıkçası; ihtiyacım oLan kudret damarLarımdaki serseri kanda mevcut; göreßiLiyorum..
ßir diğer anLa$ıLamayan mevzu da dertLerin payLa$ıLması konusunda; kısaca arkada$LıkLarda..
-Seni anLıyorum canım..
-İç ses: ßeni anLamak mı? KayßoL!
ßöyLe ßir teLepati $ekLi yok karde$im, sen ßenim neyi neden yaptığımı, ne hissettiğimi, ağLarken asLında akLımdan hayatım ßoyunca sahip oLamayacağım somut ßir nesne mi yoksa ßuzdoLaßındaki vodkanın mı geçtiğini nerden ßiLeceksin? İkincisi; herkes yaLnız yeryüzünde; maLum doğarken de öyLeydi.. Yani ßen senin arkada$ınım, dostunum; a$kından öLürüm gißi ßir $ey yok ortada.. ßunLar tamamen uydurma.

Gözümüzü açaLım; ßo$LukLarı değerLendireLim; kanımızdaki serseriLiği tazeLeyeLim.
$imdi git ßana vodkayı getir.



HaMi$: YazıyLa ßeraßer "z.c." arkada$ımın kafasına dü$en ta$ın $erefine içmek istiyorum..
posted by Jaérn. @ 22:20  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..