Kasım 15, 2006
Tansiyon, Sen ßen; Yakama Yapı$an Ciddiyet..
$iddetLi ßiçimde tansiyon dü$ükLüğü ya$amaktayım..
ÇaLı$ıyorum, okuLa gidiyorum, sevgiLimLe iLgiLeniyorum ve haLiyLe fazLasıyLa yoruLuyorum. Yanısıra, ßir i$e yaradığım dü$üncesini ßenimsiyorum, ciddiyet yapı$mı$ durumda üzerime.. Rahatsız değiLim asLa; para kazanmak, hakkını aLmak güzeL.
İnsanLarın gözünde i$Letmeci sıfatını üstLenmek daha da güzeL..
YoruLmama değiyor, ah ßir de dünya dönmese, ßacakLarım ßeni ta$ımayı reddetmese..

Hami$:
Durup ßakıyorum gözLerine, derinLerine..
Neden diyorum neden ßuradayım?
Çeken ßir $eyLer var ßeni sana, sinirLe karı$ık inceden..
Seviyorum,
AçıkLaması yok.
posted by Jaérn. @ 22:23  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..