Mart 05, 2010
hayaL aLémi.
Acımasız gerçekLerin arasından fLu ßir dünya görüyorum rüyaLarımda. Acıtıyor içimi, hırpaLıyor ihimaL yağmurLarı. ßir nefes çekiyorum sigaramdan; onu da ßırakacağım ya, az kaLdı. Akı$ına ßırakmak istiyorum, tehLikeLi akıyor.. YönLendirmeye çaLı$ıyorum, sonu görünmüyor. Kaçmayı deniyorum, pe$imi de ßırakmıyor.

ßir ev var rüyamda, ah$ap hatıLLarıyLa ßir çatı katı; Neckar'a bakıyor..
İyice ßozuLmu$ gözLerimi göLükten kurtarıyorum, asLında ßöyLe de göreßiLiyorum; yazıLar kağıdın üzerinde dans etmeye ßa$Lamadan hemen önce, her $ey yoLunda. Oturduğum yerde geriniyorum önce, ßeynimdeki kıLcaL damarLar tutu$acak diye korkuyorum. Koridora çıkıp çaLı$ma odana yakLa$ıyorum kedi sessizLiğinde, çözemediğin ßir $eyLer var gißi, yüz hatLarın gergin.. ßarney seLam veriyor koridorda, ßa$ını ok$uyorum mutfağa geçerken. ßetty su kaßının yanında uzanmı$ yatıyor, o an anLıyorum ki ßarney de sevdiği için içecek ßi$eyLer istiyor. OnLara su ve ßiraz daha mama veriyorum.. $araßı, kadehLeri ve tirßu$onu aLıp saLona geçiyorum..

PerdeLeri açıyorum, Neckar mükemmeL görünüyor.. SesLeniyorum sana, cevap geLmiyor.. Odana geLiyorum, ßir anda eskimi$, yıpranmı$ ßir evde ßuLuyorum kendimi.

Eski ßir koLtukta oturan ya$Lı ßir kadın görüyorum, kendi kendine güLümsüyor. Sanırım o ßen oLuyorum ve o an akLından ßu rüyaLar geçiyor...

posted by Jaérn. @ 20:09  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..