Kasım 30, 2007
trißaL.
HissettikLerimi uzun uzun anLatmak isterdim; heyecanımı, acımı, mutLuLuğumu, ßeLki de hakLı gururumu.. İstemiyorum. Hepsi ßirßirine karı$mı$ken, üzerimde yük oLu$turuyorken ve sen ßunLarı ta$ımak konusunda ßana yardım etmiyorken; uzun uzadıya ßir $eyLer yazmak saçmaLıktan ißaret.
Sadece mutLu ya da sadece heyecanLı oLmak istiyorum.. Sadece kanayan ya da sadece gururLu ßiri.. AsLında 'hiçßir $ey' oLmak için sağLığım açısından fazLaca nedenim de var..

Ahh Vincent, ßenim içim içime sığmıyor, sen uyuyorsun..
Sesimi duymuyorsun..
AcıLarımı görmüyorsun..
Yanında oLacağım saati ßiLe merak edip sormuyorsun..
Hissediyor musun?
Evet, evet, eminim ki öyLe.

'Düz adam'ı sevmiyorum.
Sevmiyorum işte!
:hıh:
posted by Jaérn. @ 10:52  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..