Kasım 19, 2007
anne, ßen 'narsist' oLmu$um..
Hayatımın her evresinde ßuLunmaktaydı megoLomanLık.. Pek de memnundum, kendime güvenirdim, ßen her $ey'den öndeydim.. İyi tamam güzeL de, yanLı$ giden ßi$eyLer var.. Sanırım LeveL atLadım.. AynaLara hayran hayran ßakmakta, vitrinLerde kendimi takip etmekte, afiLLi kompLimanLar yapmaktayım.. Ara sıra ego ve özgüvende dü$ü$Ler görüLse de, uzun vadeLi oLmamakLa ßirLikte; gidi$at fena.. ßunun yanı sıra, durumumu doLayLı yoLdan destekLeyen hedonizm'in sınırLarını zorLamaktayım zaten..

Aman Tanrım! ßen ßana resmen a$ığım!

O'na da a$ığım; çünkü O* da kendine a$ık.. ßana da a$ık.. Sonunda ßuLdum; ßizimki çok ince ßir dengeymi$ meğer..

Evet, $imdi anLadım insanLara neden ßöyLe** davrandığımı.. Umurumda değiLLer çünkü, sadece umursandıkLarını sanıyorLar.. ßir eLin parmağını geçemiyorLar, hayatımda 'çöp' muameLesi görmeye mahkumLar..

Neyse
ßırakaLım $imdi onLarı.. ßen ßana ßakayım.. Tavan yapmı$ ßir ego, a$ırı özgüven iyi ho$ da; iLerLemeye devam ederse ßu durum?
Sürnarsist oLursam n'oLucak?


Anne, ßen 'narsist' oLmu$um..

*mio vita.
**sikLememe haLi.
posted by Jaérn. @ 15:07  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..