Kasım 06, 2010
3. $ahsa masaLLar..
KuLağımdaki müziğe e$Lik ederken ayakLarıma değen daLgaLar, eLLerimde terLikLerim, adımLıyorum sahiLi. Kare kare, renk renk sözcükLer dans ederken etrafımda, ßir hayaLin perdesini araLıyorum. Geriye dönüp ßakmı$ım ve pek de ßir $ey ßuLamamı$ım kayda değer. Çevresinde sahiL oLan ßir sahneye ßakıyorum, taze ßir co$ku ve sek su tadı var diLimin ucunda. ßiriLeri ßana uzun vadeLi masaLLar anLatıyor..
ßen de masaL anLatıyorum, sadece ßenim ßiLdiğim, O'na. O ki ßenimLe ya$ıyor. ßesLiyorum, ßüyütüyorum. ßöLünmü$ ßir ki$iLiğin dı$Lanmı$ ßir parçası oLmasın diye ßeLki de.
ßir avuç fasüLye var ceßimde, çıkartıp seriyorum kuytu ßir kö$ede yere. Çevremde dönüp doLa$an yaLanLarı ßir de öyLe saymaya çaLı$ıyorum; mümkün oLmuyor.. Ahh.. ßiLsen ßoß, ne kadar acıtıyor dü$en maskeLerini görmek gökyüzündeki o meLekLerin.. Yine de en kötüsü değiL.
En kötüsü, gerçekten en kötüsü farkında değiLmi$ gißi yapıp susmak. ßekLemek daha ne kadar maske dü$eceğini. Ve ßiriktirmek tüm o maskeLeri.. Ne de oLsa ßir gecede zifte ßuLanmı$ hayatımın gerçekLeri.
Ne çaßuk deği$iyor her $ey, inanmak güç. Yine de, anLatıLan masaLLara inanıyor kaLßim, ßirßirLerine masaL anLatarak ßüyüyor ki$iLikLerim.
İyimser ßir çocuk ßakı$ı ya ceßimeki fasüLyeLerim, ne kadarı kaLacak yarına tahmin etmek zor.
posted by Jaérn. @ 01:28  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..