Nisan 01, 2010
qözLérim ßuLanıyor $éhvéttén..
Ufak ßir tıkırtıyLa açıLıyor kapı. Darma duman oLmu$ ßir masadan kaLdırıyorum ßa$ımı, göz kırpıyor her zamanki hayLazLığıyLa.. ßacakLarının aLtından ßetty süzüLüyor içeri, ayakLarımın dißine oturuyor..

- Çok mu özLediniz ßeni?
- Çok.. Ne zaman ßitiyor?

AsLını istersen ßu ßir a$k ve hiç ßitmiyor.. SürekLi sevi$me haLindeyiz; gözLerim ßuLanıyor $ehvetten..

- ßu geceLik ßitse iyi oLacak sanırım..
- SaLona geL o zaman, sana ßir süprizim var!

Çok uzun süredir sevmediğim süprizLeri onunLa yeniden sevmeye ßa$Ladığımı farkediyorum o an, ßa$ka ne var acaßa onunLa yapmaya, sevmeye, payLa$maya ßa$Ladığım? ßanyoya uğruyorum iLk önce, ßir anda parLayan ı$ık gözLerimin ırzına geçiyor.. Nefret ettiğim gözLükLerimi ßankoya ßırakıp ßurnumu dayıyorum aynaya, gözLerimin aLtı isyan derecesinde diLe geLmi$, kahretsin! ßarney araLık kapıdan sıyrıLıp daLıyor içeri, küvete zıpLıyor;

- Ahh, hayır ßeßeğim ßu gece ßanyo yok, anne çok yorgun..

SaLonda Lo$ ßir ı$ık var, perdeLer açık, Neckar'a kar$ı ßaLkan havaLarı çaLıyor.. Kadehimi doLdurup uzatıyor;

- Çok yorgun görünüyorsun.
- ßiLdiğin gißi değiL.. Tam 13 saattir çaLı$ıyorum.
- ßu i$e yakı$ıyorsun.
- MükafatLarımdan memnunum..

ßen ve ßu i$,
ßen ve ßu a$k,
ßirßirimizi yoruyoruz evet ama seviyoruz da.
Hayatımda verdiğim en doğru karara kaLdırıyorum kadehimi, ßuLanan görü$ açıma ve o açıyı ßir Lensin netLik ayarını yapar gißi netLe$tiren insana..
posted by Jaérn. @ 02:32  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..