Ağustos 14, 2006
tatiLdéyim, ßéni özLéyin anacım :}
3 paragraf aLtında, gecenin ßu kör vaktinde ne yaptığımı açıkLayıp yatmayı dü$ünmekteyim.. Uykum kaçtı, ßunun önceLikLi nedeni, açıkLaması koLay koLay ßuLunamayan ruhani varLıkLardan okuduğum kitap doLayısıyLa etkiLenmi$ oLmam.. FarkLı ßir ufuk açıLdı önümde, yeni ßir pencere ßeLki de; ßiLemiyorum henüz.. Ama ßırakmaya niyetim yok, aksine üzerine gitmeyi pLanLıyorum, tatiL dönü$ünde; hemen..
ßu konu doLayısıyLa kaçan uykum ve karı$mı$ zihnim, internet ortamının derinLikLerine sızmaya ßa$Layınca daha farkLı $ekiLLer aLdı.. GünLüğüm*e verdiğim söz üzerine, uLa$mam gereken $arkıLarı toparLamaya ve söz verdiğim cd'yi hazırLamaya koyuLdum.. Fona da ßugün 'ay çok güzeL, kıpır kıpır ßizim $arkımız oLsuuğğğnnn...' dediğimiz $arkıyı koydum :}
-Dideeeğğmmmm...
-Efendiiiğğğmm?
-NoLur gitmeğğğ :D
-Taam gitmem :D
{Seviyorum seni canım ya, sensiz cennet ßiLe sürgün kızım:D Ehuha:D }
ßu arada $arkımızdan da ßahsetmek istiyorum; Serdar Ortaç- Gitme {Mesafe aLßümü..};
eLimde oLsa kaLbine taht kuracaktım
Vakit geLince
ßen bu buhranLı çağı atLatıp
Sana esir oLacaktım
Dü$ünüyorduk seninLe aynı $eyLeri zaman geLince
Unutmuyorduk eski günLeri
ßu kaLpte tek olacaktık
NasıL güzeLdi eLini tutmak
DudakLarında mühür oLmak
Ne oLur gitme
Ufak tefek $eyLere kızıp gitme
Ne yapmadım ki sen çok istedin de
Yava$ yava$ kabuL edeLim
Senin* iLacın benim :*
Ne oLur gitme...
{éfendim, tarafımızdan daha çok sevdikLerimize* söyLense de; ikimizin de kanını kaynattığı, suratımıza kocaman, aptal teßessümLer yerLe$tirdiği için i$te ßu ßizim $arkımız:D }
Ve, ßen ßu $arkıyı dinLeyeyim derken, içim kıpır kıpır oLmu$ken uykudan eser kaLmadı taßi:} ßen de $arkı e$Liğinde, oynaya oynaya kaLkıp;
TatiL çantamı hazırLadım:} ÖzeLlikLe o mor renkLi, 5o fac. oLan sevgiLi tatiL arkada$ımı da çantaya atarak, çanta hazırLama i$imi de ßitirdim:} Mümkünse ömrümün geri kaLan kısmında yanmak istemiyorum, ßen ßeyazken, onca ßronz insanın içinde göze ßatarken daha mutLuyum :}
İ$te ßöyLe; döndüm tekrar müziğin kaynağına, dünyaya açıLan penceremin ßa$ına ve ßeLki ßiriLeri ßeni özLer diye son notumu yazmaktayım.. AsLında yazı ßitti, ßen $arkıyı ßikaç kez daha dinLeyeyim diye Lafı uzatmaktayım :}
-NoLur gitmeeğğ..
-Gidiyorum, kendine iyi ßak canım ßir hafta :*
posted by Jaérn. @ 04:23  
1 Comments:
  • At 14 Ağustos, 2006 05:13, Anonymous Adsız said…

    artık uyumam qerekiyor.. İyi qeceLer; saßahlar demeLiyim sanırım:}
    ßu arada a$kım unutmadan; ßu aLßümü araßaya da aLaLım çok eğLenceLi :}
    Seviyorum :*

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..