Mart 29, 2011
Shapéshiftér*
-Hemen hemen 23 ya$ındayım.
ßunu söyLediğimde suratında oLu$an o anLamsız ifadeye rağmen, ne dediğimi gayet net ßiLiyordum..

SürekLi deği$im istemek, ßunu "deği$meyen tek $ey deği$imdir." Lafını söyLerken harcanan zamandan kısa ßir sürede istemek hem de..
SürekLi sıkıLmak ve oyaLanmak..
SıkıLmak ve erteLemek..
SıkıLmak ve vs.. vs.. vs..

Her gün aynı kadına ßakmak istemememin, yanLı$ anLa$ıLmaLara geße oLduğunun farkındayım. Konu kendimi sevmemem gißi saçma ßir $ey değiL; konu kendimi sürekLi yeniLemek isteyecek kadar çok sevmem. Deği$tirmek istediğim, odakLanmak istediğim, istediğim, istediğim ve istediğim; akaßinde ßinßir güzeL ßahaneyLe savu$turduğum ßir sürü detay.

"DetayLar hayatın kendisidir." feLsefesini kim kazıdıysa kafama ya da ßen ßunu neyi dü$ünürken kaßuL ettirmi$sem kendime; çözmekten hiç pi$man oLmadığım ama takip etmekte zorLandığım ßir çok denkLem getirdi ßana..

ßugünLerde; her $ey fazLasıyLa yoLunda oLduğundan ßeLki de; sıkıLıyorum. SıkıLırken diğerLeri gißi faturayı çevremdekiLere kesemiyorum, e$yaLarıma küsemiyorum ve küLt davranı$Larımı kastetmiyorum. Ama ßen; ßu deği$imin kaçınıLmaz oLduğunu artık kaßuLLeniyorum.

ßeynimin odacıkLarını aLıp ßu coğrafyadan uzakLa$ırken, tüm hayatımı içinde ta$ıdığım evi ßiraz derLeyip toparLayıp, ruhuma ßiraz daha yer açmak istiyorum..

İstiyorum.
İstiyorum.
İstiyorum.


*şekiLdeği$tiren.
posted by Jaérn. @ 02:16  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..