Haziran 11, 2008
ßir qökku$ağı hayatım.
Hayatımın akı$ını deği$tirmek gißi ßir çaßam vardı, evet.. Ama ßu kadar mükemmeLiyetçi ßakmamı$tım en azından ßu defaLık.. Ama öyLe oLdu, üzerime yapı$mı$ sanki mükemmeLiyetin dayanıLmaz ağırLığı, kaçamıyorum. Kaçmak da istemiyorum esasen; fazLasıyLa yoLuna girdi dü$ünceLerim, adımLarım, pLanLarım..

xxx

ßir yıl önce ßu projeye inanmamLa aLakaLı ßir $ey gaLißa ßu. Gerçekten yapmak istememLe. "Yapmak isteyip de yapamadığım tek ßir $ey var.." demeyeceğimi ßiLmek de inanıLmaz ßüyük ßir rahatLık :} ßiraz zamanı var, sonrası; "çaLı$ma vakti ßeyLer.."

xxx

Her $ey hayaL etmekLe ßa$Lar demi$ti, ßen çok küçük ßir kız çocuğuyken müzik öğretmenim. $imdi nereLerdesiniz acaßa? NeLer yapmaktasınız? HayaLLerinizin tükendiğini dü$ünmüyorum taßi ki; "HayaL etmeyi ßırakırsan yerinde sayarsın." da sizin feLsefenizden ßir parçaydı çünkü.. Ve $imdi; hayal ediyorum öğrenmeyi, çaLı$mayı ve ßa$armayı. Sanırım ßir insanın kendini anLataßiLmesinin en güzeL yoLu ßir enstürmanı konu$turmak. Querflöte tutkum ßüyüyor hocam, içime sığmıyor artık. HayaL ediyorum. Ayakta kaLaßiLmek, ßüyümek ve geLi$mek için.

xxx

ELim yüzüm ßoyaysa, ev ßuram ßuram yağLı boya kokuyorsa vardır ßir nedeni. ßomßo$ ßir sayfaya yazmanın ßa$ka ßir yoLu ßu. RenkLerLe tutuLan günceLer.. Her günümü ayıramıyorum ßeLki ama, tüm günLerimi yansıtıyorum. ELLerimi yıkamak istemiyorum rengarenk oLmu$Larken; vücudum rengarenk kaLsın istiyorum. Ki zaten ya$anmı$LıkLarımın ßüyük ßir kısmını vücudumda ta$ıyorum diyip istemeyerek de olsa sıcak suyla yıkıyorum eLLerimi. Akıp gidiyor rengarenk suLarım, hayatımın yansıması. "Evet diyorum, ßu kadar $effafLık yeter, maskeLeri takma zamanı.." Çünkü.. Çünkü hayat acımasız, $effafLığa geLmiyor.

xxx

Sağ adım geriye, soL ayağına yerinde ßas. Sağ ayak soL ayağın yanına. SoL adım iLeri, sağ ayağına yerinde ßas. SoL ayak sağ ayağın yanına. ßasic-step, saLsanın iLk adımı. ßunu ßiLiyorsan korkmayacaksın zaten, gerisi partnerinde ßitiyor.. HeLe ki sessiz komutLarı da öğrenmi$sen gerisi saLsanın sana ne kadar yakı$ıp yakı$madığına ßakıyor. SüregeLen hareketLerin tekrarLanması ßir nevi, ki$iseL $ovLarLa zenginLe$tiriLen ßir armoni. YasakLı $arkıcıLar gißiyim; sahneLere dönmenin özLemini çekiyorum. Ama ßiLiyorum ki ßiraz saßit kaLıp içimi yansıtmaLıyım; kuraLsız ve kaLıpsız. ßu tempoya ßiraz, en azından yaz dönemi için ara vermeLiyim.
Verdim.
Ve görüyorum ki, ßir gökku$ağıdır hayatım..
posted by Jaérn. @ 09:16  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..