Ağustos 16, 2006
ßénim sorunum; kéndimLé.
KendimLe sorunum var.
Evet kendimLe ßir türLü haLLedemediğim ßüyük ßir sorunum var ßugünLerde..
Ne seninLe ne de çevremdekiLerLe iLgiLi; tamamen kendi kendime..
İçim sıkıLıyor, nedendir ßiLmiyorum; çığLık atmak istiyorum, küfretmek; hem de ßağıra çağıra. Nedenini ßiLmediğim $eyLerden sadece ßiri..
Neden ßu kadar sinirLi oLduğumu, teLefonu neden o $ekiLde kapattığımızı, hayatımdaki düzensiz düzenin seni neden ßu kadar rahatsız ettiğini ve neden devamLı; attığım her adımın sorun yarattığını ßiLmiyorum.
Sanırım depresyona giriyorum.. ßeLirtiLeri mevcutmu$, öyLe demi$ti ßiriLeri. İnan depresyonda oLmak, devamLı ßurada oturmak, uyumak, uyanmak, ağLamak, sinirLenmek, ßağırmak istemiyorum.. Ama istemediğim $eyLeri yapıyorum, eLimde oLmadığından ya da tamamen eLimde oLduğundan..
Anti-sosyaL hissediyorum.. Kapana kısıLmı$ gißi.. Hiç ßir i$e yaramadığım gerçeğinin gözümün içine girmeye çaLı$ırcasına kar$ımda dikiLmesinden ve devamLı o gerçeğe ßakmaktan yoruLuyorum. ßir günün ertesi günü tutmayı$ı da ßeni yoran gerçekLer arasında. ßırak ßir günü, saatim saatimi tutmuyor.. ßir an mutLuLuk sarho$uyken, onu takip eden diğer ßir anda ağLamaya ßa$Lıyorum. Uyumuyorum değiL; uyu-ya-mıyorum! Sıcaktan ßoğazımdan hiçßir $ey geçmiyor, midem kaLdırmıyor..
ßütün ßunLarın yanında ßugünLerde derdimi anLatamadığım kanısına kapıLıyorum sık sık; 'kimse ßeni anLamıyor mu?' sorusunu tekrarLıyorum içimden.. Ve yüksek dozajda hırçınLık geziyor damarLarımda.. ßeni sakinLe$tireßiLecek i$Lere atıyorum eLimi, daha çok sinirden ßa$ka ßir $ey kazandırmıyor..

Hayatımın en ßunaLtıcı yazını ya$ıyorum.. İçim sıkıLıyor; çekip gidesim var..
ßir ses duyuyorum, kuLakLarımda;
-Nereye?!
posted by Jaérn. @ 00:59  
1 Comments:
  • At 16 Ağustos, 2006 10:59, Anonymous Adsız said…

    "hayatımdaki düzensiz düzenin seni neden ßu kadar rahatsız ettiğini ve neden devamLı; attığım her adımın sorun yarattığını ßiLmiyorum."bunun tek bi ndeni war oda sana değer wermem sana bişey olma ihtimalinden cok korkmam bunları anlıomusun bilmiom ama hayatı berbat olan tek insan sen deilsin hayatım bu kadar karmasa ve bn ne yapamam gerektiğni bilmezken bide aklımın buyuk kısmını "acaba nasıl oldu iyi mi" gibi cumleleri dusunmek istemiom.Sana zarar gelmesinden o kdar korkuyorum bu sana anlatamam.Duzensiz olman bni rahatsız edio cunku geceler keş bi keş halde olup öğlede kadar uyuyup müthiş bi baş agrısı ile uyanman bni cok uzuo.Sen her sabah ole uyanıyorsun ya bn senden daha kotu bi duruma geliom.zaten yeterince kotu bi haldeyim bn sende dinlenmek istiyorum ama bu aralar ne oluosa bu olmuo ve sanırım birbirizmi kırmya baslıoz bu da rahatssız edio............

     
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..