Ocak 04, 2010
év hédiyési niyétiné karaLama qétir ßana.
SiLik ßir fotoğrafa dönü$üyor zihnimdeki izin. KayboLmadan döktüm ßir kağıda ruhunun kıvrımLarını. GeL otur $öyLe, korkma, duymayı ßekLedikLerin ßurada değiL, ßuharLa$tıLar tüm saçmaLıkLar gißi. İstediğim ßasit, yanıLgıLarını portmantoya as, ayağına da ßir terLik aL; yaLanLarın ü$ümesin..

Tut gözya$Larını ya da senin için tutayım ßen, ağırLık yapmasın maskende. $effaf oLsun diLin. ßir miLyoncudan aLınan ve satıLırken o kadar değerLi oLmayan dostLukLara ßir $i$e martini ayırdım, zamanı geLince ortadan kaLdırıLan haLkaLara kadehLer aldım; en azından kaLdıracağımız kadehLer doğru oLsun diye.

Geçtiğin sokakLara dikkatLi ßak, notLar ßıraktım tarihi geçmi$i gösteren, yerimi yurdumu söyLeyen. ßir otoßüs camına yasLa kafanı giderken, gör içini çevrendekiLerin..

xxx

Yine kı$ geLecek; ü$üyeceksin.
ßenden uzakta neLer dü$üneceksin?


- ßir anLamı var mı ßu ismin?
- Sana ne dü$ündürdüğüne ßağLı.
- Ku$ yatağı demek sanki.. ßiLmem. Huzuru, geç kaLmı$Lığı ve yaLınLığı çağrı$tırıyor.
- O zaman ßuranın adı ßu anLamı ta$ıyor.
- ßuna inandım. Haftaya görü$ürüz.
- ßekLiyoruz.

ßördüßed..

Feridun Düzağaç-Oysa ELLerin.


posted by Jaérn. @ 03:13  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..