Haziran 20, 2007
küçük itirafLar {part_2}
-ßira?
-Evet. SağoL.
-ßardak?
-Hayır, sevmiyorum..

Sevmediğim onca $eyin arasında ßardağa takıLıyorum, ßiramı ßardaktan içmekten ho$Lanmıyorum, kendimi pahaLı restorantLardaki koko$ teyzeLer gißi hissediyorum o zaman; eLimin ßardağı tutarken aLdığı $ekiL, konu$mam, ßakı$Larım deği$iyor ister istemez.. Farkındayım. Farkında olaßiLen tek ki$i de ßir ßa$kası asLında.. Uzakta.
Uzakta oLan, uzağımda ßıraktığım, terkettiğim ne çok insan var.. Arkada$ım dedikLerim, a$ık oLdukLarım ya da sadece etkiLendikLerim..


-SevdikLerin?
-Gerçekten sevdikLerimden ßahsediyorsak; ki ßu üç ki$i dı$ındakiLere yaLan söyLedim, üzgünüm :) ßiri yanıßa$ımda, diğeri mazide. Diğeri ßo$Lukta ßir yerLerde.. KurcaLama.

DiğerLeri; gittiLer. Mustafa KemaL'in "GeLdikLeri gißi giderLer." cümLesini hayatıma uyguLadıLar.
UyguLattım.
UyguLadım.

-Pi$manLık?
-Hayır, sevmiyorum..

Pi$man oLmuyorum, oLamıyorum. Ya$anmı$ onca yıLa ve anıya rağmen pi$man oLmu$LukLarımın sayısı sadece 2.. Ne oLdukLarını kimsenin merak ettiğini sanmıyorum, ki merak ediLmesini istemiyorum da.. Yeni $eyLer öğreniyorum, ßunu merak edeßiLir yapacak daha ciddi ßir i$ ßuLamamı$ oLanLar.
$imdiki zamanı ya$ıyorum, eskiden yapamıyordum dediğim $eyLerden ßiri.. Eskiden, yani henüz yeterince acıyLa yoğuruLmamı$ken ruhum (ki oLmadığını iddia edenLerin aksine ßenim de ßir kaLßim var..) durup dü$ünürdüm "Neden?" diye.. Hayatımın en saçmasapan sorusu ßu. En güzeL çağımı pe$inde çürüttüğüm soru;

-Neden?
-...

Artık ßo$LukLarı doLduraßiLiyorum. Kendime gerçek cevapLar vereßiLiyorum. MeseLa;

-Neden?
-Çünkü seni sevmiyor.
-Neden?
-Umrumda değiL.

Gerçekten de umrumda değiL hiçßir insan.. Hayatıma değip geçenlerden ßa$Layan ßu Liste kazara hayatıma girenLerLe son ßuLuyor; umrumda değiL. Canım istiyorsa yanımda oLaßiLirsin, umursamak istemezsem cehennemin dißine kadar yoLun var.. ßütün acımasızLığına rağmen gerçek oLan ßu, eLimde değiL. $imdiki zaman; seviyorum, yanındayım. Seviyorsun; yanımdasın. Sevmediğini dü$ünürsen gideceksin, ßen de ßunu yapardım. AnLıyorsun değiL mi gerçekLikten kastımı?

-ßir ßira daha?
-Evet, Lütfen.

Ahh. Ne diyordum? Ha, evet, gerçek. Gerçek göreceLi oLmayan tek $eydir, herkes için aynı oLaßiLen tek kavram. Kafandan geçen her $eyin herhangi ßir müdahaLeye uğramadan hayata karı$ması. ÖnemLidir gerçek. Uğrunda ßir ömür harcamaya değer diyemeyeceğim. Çünkü ßazen, yaLan gerekir. SeviLiyormu$ gißi yapmak istersin, yaLan oLduğunu ßiLe ßiLe "kazara" hayatına ßiriLerini sokarsın. Çünkü yaLanLarını inandırıcı kıLmak için harcadıkLarı çaßa görüLmeye değerdir; güLersin ama çaktırmazsın, uysaL ßir kız gißi görünmek önemLidir ßu oyunda.. İtiraf ediyorum, hepinizLe oynadım. Ve gerçekten zevk aLarak yaptım ßunu. YüzLerinizdeki komik ifade, $aklaßanLıkLarınız, 'İnandırdım aßi' tavırLarınız.. Komiksiniz. Sevgi ne demek ßiLmiyor ve gerçekten hak etmiyorsunuz.. Neyse ßunLar uzun ve ßenim açımdan; (sizin ne hissettiğiniz ßeni iLgiLendirmiyor ne yazık ki..) komik hikayeLer.. Derdinize yanın, umurumda değiLsiniz :)

-ßir ßira daha?
-Evet, sorma, getir.
posted by Jaérn. @ 21:32  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..