Ocak 28, 2010
qüLü$Lérin vakti $imdi.
Kapattığımda gözLerimi,
ßiraz da gayret edersem,
Sepya tonLanmı$ fotoğrafLara döneßiLiyorum.
Sonsuz muhaßßetLere,
$en kahkahaLara
Ve o a$ka.
ÖzLüyorum.
ßakıyorsun gözLerime,
$u an yapaßiLecek ßir $eyimiz yok,
SöyLemesen de ßiLiyorum.
SöyLemesem de anLıyorsun;
Sana tekrar tekrar a$ık oLuyorum.
İLikLerime i$Lediğinde ayaz,
Fırtınaya yakaLandığımda,
ßirßirinin eLini ısıtan sevgiLiLer gördüğümde;
O karLı $ußat gününü hatırLıyorum.
İki kökten ßir'e dönü$en mucize ağacı,
Eve döndüğümüzde annenin ßize ßakı$ını,
Soğuktan kıpkırmızı oLmu$ ßurnunu,
Ve saLıncakLarı anıyorum.

GüLüyorum.
AnLıyorsun; seviyorum.
Adın vücudumda sakLı diyorum,
GüLüyorsun.
AnLıyorum; seviyorsun..

posted by Jaérn. @ 02:00  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..