Temmuz 19, 2010
séssizLik zamanı.
"HataLısın!
Ne oLursa oLsun demi$in kendine, asLa, kimse, kaLßine en yakın oLan ßiLe ßiLmeyecek hissettikLerini.. Sevdiğini söyLemek yeterince zorken, ne anLamı var her $eyi sayıp dökmenin? Neticesinde, ağLamakLı gözLerLe ßaktığın fotoğraftan ßa$ka ne var eLLerinde, söyLesene ne var?!"

İçimde konu$up duran iç sesin hakLı oLmamasını o kadar isterdim ki.. SeveßiLmeyi ßa$arıyor oLduğum için ßeLki, ßunu ke$ettiğim için ßağıra çağıra anLatasım varken tüm hayatıma ßu gerçeği, acı ßir fren zorunLuLuğu hakLı kıLıyor $u iç sesi..
İçinden çıkmak için ayLarca deßeLendiğim sessizLiğime gömüLüyorum tekrar. HeyeLanLa yuvarLanan çakıL ta$Ları gißi yer deği$tiriyor içimde tüm oLguLar.. Son $ekiLLeri $u anımLa ßağda$ır mı?
ßiLmiyorum.

"PancurLarın gerisinde kararıyorum
İçime ßeLaLar doğuyor, sonßahar doğuyor
TeLefonda sesini tanıyamıyorum
Yüzün parmakLarımdan akıp kayßoLuyor
ßöyLe hep ßir $ey kopuyor, ßir $ey kırıLıyor
Saßaha kar$ı geL, eski gözLerinLe geL
Öteki kapımdan geL ßunu açamazsın
Hem tetik ßuLun, ardında ßiri oLmasın
.."
diyor ya attiLa iLhan "yasak sevi$mek" $iirinde, anLat AttiLa aßi demek istiyorum, kaLk yattığın yerden de anLat O'na.
Yutkunuyorum.
Susuyorum.
HataLıyım!
posted by Jaérn. @ 16:01  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..