Ağustos 27, 2006
sivrisinék opérasyoNu..

Gece gece ßu iğrenç hayvan yüzünden uzun zamandır sahip oLmadığım en önemLi $eyi; uykumu kayßettiğime inanamıyorum! iLginç yaratıkLar Listesi yapıLsa iLk ße$e gireceğini tahmin ettiğim ßu mahLukatın kanımdan ve tenimden ne istediğini haLa çözememi$ oLmakLa ßirLikte, sinir oLmaktan da öte, kendi içimde ona dair harß ya$amaktayım.. Annem gißi eLimde sinekLik, saLdırma a$amasına geçip, uyuyanLarı uyandırma a$amasına geçemedim henüz..
Aynı zamanda ßu Lanet emßesiLLer için üretiLmi$ oLan iLaçLarın, konu ßen oLduğumda neden i$e yaramadığını da merak ediyorum.. Neredeyse ßanyo yapacağım.. ßana mısın demiyor!
Sonuç oLarak, odamda küçük çapLı ßir kurßağa(!) üretim çiftLiği kurmaya karar verdim! Sonunda ßu kararı aLmanın da verdiği huzurLa mutfağa gidip kahve yapmak Lazım diye dü$ünüyorum.. Saßahın ßu saatinde, günaydınLar oLsun ßana(!)
posted by Jaérn. @ 03:59  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..