Ocak 26, 2010
hava muhaLefetinde a$k.
Ayakta tutan $eyLer var zihnimi,
ßedenimden ßağımsız,
İçeride, derinLerde ßir yerde de asLında,
Göstermem.
Sevdiğimi gösteremem,
Görürsen aLıp kaçarsın diye.
Sık sık söyLemem sevdiğimi,
ßiLmek görevindir uğruna öLeßiLeceğimi.
Uzun yoLLardan geLiyorum ßen hancı,
Sert virajLarda sürdüm atımı,
Dik patikaLarda..
AtıLacak ßir kurdum da oLmadı hiç,
yaLan değiL;

Onun görevini de ßen yaptım;
ßen avLadım,
ßen ßoğazLadım,
ßen sürüdüm..
ßiLiyorum ki ßundan sonra da dört naLa ko$acak atım,
RüzgarLa yarı$acak..
Hava muhaLefetinden muzdarip;
$imdi kucağında dinLenme vakti midir?
Onu mu haßer verir dı$arıdaki ayaz?
ßahçendeki kar,
Dü$Lediğin masaL..
posted by Jaérn. @ 03:48  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..