Aralık 09, 2009
ßizimkiLér ßu qécé..
E. Kudat
DudakLarımı kanatırcasına ısırıyorum günLerdir
ßir gök gürLese ßari diyorum ßir sağnak patLasa
ßitse bu kirLi ve yapı$kan sessizLik, hiç gitmesem
Oysa ne kadar sakin sokakLar, ßu kent ve ßütün yeryüzü
İpince ßir su gißi sızıyorum gecenin tenha göğüne
Sessizce çekip gidiyorum $imdi, sessiz ve kimLiksiz
ßeLki yine geLirim, sesime ses veren oLursa ßir gün...

$. Canatar
Konu$ma !
Tüm fiiLLer sava$a gitti.
Sen neyin protestosundasın ?
GitmeLer ßiLe gazi....
Daha fazLası...

SevmeLer kanıyor..
Konu$ma !
CümLeLer kangren.
HayaLLer kötürüm oLdu.
Sadakat seruma bağLı..
Konu$ma !
AcıLar tohum..
UmutLarın takadi yok.
İhanet !
İhanet doğuruyor..

Konu$ma !
Saßır nefes aLmıyor..
Güven ßitkiseL hayatta.
A$k mayına ßastı.
YaLan ßayrağı astı !

E. Kudat
"ßiz keder diyorduk, tarihmiş
DiLimizde i$te o kiL ve küL tadı
$imdi kim ßiLeßiLir yeniLginin
O kekre kokusunu ßizim kadar
SoLuğumuzdaki cıvayı kim duyabilir"...

ßu hiç hayra aLamet değiL $iir okumama Lütfen izin verme artık..

$. Canatar
ßitti ßu kadardı ! En azından ßu geceLik :))
Hadi artık uyku vakti.


-->Ne diyeyim ki.. KeLimeLeri ßir araya getirenLeri ßiLmiyorum.. Kime nasıL yazıLdıkLarını da.. İki Ki$i ßiLiyorum gecenin ßir vakti ßeni uzakLara götüren, ßir de cümLeLerin gücünü..
Üzerine aLınanLara geLsin;
Yeni türkü-ßa$ka türLü ßir $ey..
posted by Jaérn. @ 01:56  
0 Comments:
Yorum Gönder
<< Home
 
 
 

qénéLdé özéLdé
ßana daiR.


ßastét
tüßinqén, aLmanya.
vé dévaMı..

tükétiLmi$ sayfaLar.
ßüyütéç..
Hayata ßağLan..